Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Oxşar vakansiyalar üçün bura daxil olun.
Elan № 13587
02 İyun
Elan tarixi
02 İyul
Bitmə tarixi
2208
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
500 AZN
Əmək haqqı AZN
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Ofis menecmenti
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Brandmart QSC-DeFacto mağazalar şəbəkəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi;
- Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
- Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
- Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
- Ölkə daxili və xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
- Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
- Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
- Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
- Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
- Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
- Şirkətdaxili kargüzarlıq işlərinin təşkili, məktub, arayış, etbarnamə və digər sənədlərin yazılması.
- Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması.
- Müştərilərin malın geri qaytarılması və ya dəyişilməsi ilə bağlı hər hansı şikayət və tələblərində mövcud olan prosedurla uyğunsuzluqlar yarandıqda, müraciətin həlli yolunun tapılması üçün müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi
- Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- İş yeri : Bakı şəhərində Cəfər Cabbarlı 44 ünvanı, Caspian plaza
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
• İş vaxtı 1-6-cı günlər 09:00-18:00
• Əmək haqqı 500 AZN (net)
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Ali təhsil;
Kargüzarlıq qaydalarını bilməli;
MS Office proqramlarını bilməli;
Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır ;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Administrativ assistent
Gravity Inc. MMC
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Resant Group
Resepşn
Jumanji Kids & Teens Cut
HR Biznes Partner
İnci Group of Companies
Mağaza meneceri
Saat Store
Bölgə müdiri (supervayzer)
Nazim 1001 MMC
İşə qəbul üzrə Mütəxəssis
PASHA Bank
Reception
Modern İdman və Əyləncə Mərkəzi
İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə menecer
Evfemiya MMC
Специалист по обслуживанию клиентов
Asthetik Lab
Administrator
Modern İdman və Əyləncə Mərkəzi
Əmək haqqı üzrə mütəxəssis
PASHA Bank
Məlumat xidməti / Reception
Kapital Bank
Mağaza Menecerinin köməkçisi
Zeta Group (Entertainer oyuncaq mağazası)
Xəzinədar/Koordinator
Missiya Təhsil Şirkəti
Müraciətlərlə iş üzrə menecer
TAİM- Təhsildə Araşdırma və İnkişaf Mərkəzi
Elan № 13587
02 İyun
Elan tarixi
02 İyul
Bitmə tarixi
2208
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.