Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Ofis menecer vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 13587
Ofis menecer vakansiyaları
Ofis menecer vakansiyaları
02 İyun 2023
Elan tarixi
02 İyul 2023
Bitmə tarixi
2481
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Ofis meneceri
Vəzifə
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
500 AZN
Əmək haqqı AZN
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Ofis menecmenti
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Brandmart QSC-DeFacto mağazalar şəbəkəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi;
- Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
- Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
- Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
- Ölkə daxili və xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
- Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
- Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
- Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
- Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
- Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
- Şirkətdaxili kargüzarlıq işlərinin təşkili, məktub, arayış, etbarnamə və digər sənədlərin yazılması.
- Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması.
- Müştərilərin malın geri qaytarılması və ya dəyişilməsi ilə bağlı hər hansı şikayət və tələblərində mövcud olan prosedurla uyğunsuzluqlar yarandıqda, müraciətin həlli yolunun tapılması üçün müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi
- Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- İş yeri : Bakı şəhərində Cəfər Cabbarlı 44 ünvanı, Caspian plaza
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
• İş vaxtı 1-6-cı günlər 09:00-18:00
• Əmək haqqı 500 AZN (net)
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Ali təhsil;
Kargüzarlıq qaydalarını bilməli;
MS Office proqramlarını bilməli;
Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır ;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Kargüzar
EduMotive LLC
Ofis meneceri
"Envix Print" MMC
Call Center mütəxəssisi
Wraym
Layihə meneceri
Nyukond MMC
Ofis meneceri
Ferrum Capital QSC
Mağaza satıcısı
Dolce Vita Mevi
İnzibatçılıq üzrə mütəxəssis - Şəmkir
ABB
Procurement specialist
Design Bureau
Satış Meneceri
Anadolu Group
İnzibati işlər üzrə Katibə
ABV
Call-Center Operator (Part-time)
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Katibə
Bottelli
İşçi cəlbi və seçimi şöbəsində təcrübəçi
Kapital Bank
Yevlax filiallı üzrə "Məlumat xidməti / Reception"
Kapital Bank
Resepşn
"Envix Print" MMC
Qeydiyyatçı (Sumqayıt filialı)
Ev Azərbaycan
Elan № 13587
Ofis menecer vakansiyaları
Ofis menecer vakansiyaları
02 İyun 2023
Elan tarixi
02 İyul 2023
Bitmə tarixi
2481
Baxılıb