Ofis menecer

Brandmart QSC- Defacto
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Ofis menecmenti

  • Maaş

    500 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    02 iyun 2023

  • Bitmə tarixi

    02 iyul 2023

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Brandmart QSC-DeFacto mağazalar şəbəkəsi

  Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi;
  • Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
  • Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
  • Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
  • Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
  • Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
  • Ölkə daxili və xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
  • Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
  • Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
  • Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
  • Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
  • Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
  • Şirkətdaxili kargüzarlıq işlərinin təşkili, məktub, arayış, etbarnamə və digər sənədlərin yazılması.

 

  • Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması.
  • Müştərilərin malın geri qaytarılması və ya dəyişilməsi ilə bağlı hər hansı şikayət və tələblərində mövcud olan prosedurla uyğunsuzluqlar yarandıqda, müraciətin həlli yolunun tapılması üçün müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi
  • Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək.

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • İş yeri : Bakı şəhərində Cəfər Cabbarlı 44 ünvanı, Caspian plaza
    • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
    • İş vaxtı 1-6-cı günlər 09:00-18:00
    • Əmək haqqı 500 AZN (net)
Namizədə tələblər:

Ali təhsil;
Kargüzarlıq qaydalarını bilməli;
MS Office proqramlarını bilməli;
Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır ;

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #849782

  • 3050

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox