Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 12717
Ofis meneceri vakansiyaları
Ofis meneceri vakansiyaları
28 Mart 2023
Elan tarixi
27 Aprel 2023
Bitmə tarixi
4923
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Ofis meneceri
Vəzifə
1 ildən az
İş stajı
500 AZN
Əmək haqqı AZN
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Ofis menecmenti
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Brandmart QSC-DeFacto mağazalar şəbəkəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi;
- Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
- Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
- Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
- Ölkə daxili və xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
- Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
- Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
- Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
- Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
- Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
- Şirkətdaxili kargüzarlıq işlərinin təşkili, məktub, arayış, etbarnamə və digər sənədlərin yazılması.
- Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması.
- Müştərilərin malın geri qaytarılması və ya dəyişilməsi ilə bağlı hər hansı şikayət və tələblərində mövcud olan prosedurla uyğunsuzluqlar yarandıqda, müraciətin həlli yolunun tapılması üçün müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi
- Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- İş yeri : Bakı şəhərində Cəfər Cabbarlı 44 ünvanı, Caspian plaza
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
• İş vaxtı 1-6-cı günlər 09:00-18:00
• Əmək haqqı 500 AZN (net)
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Ali təhsil;
Kargüzarlıq qaydalarını bilməli;
MS Office proqramlarını bilməli;
Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır ;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Ofis meneceri
Artlife Azerbaijan
Ofis meneceri
Kapital.AS.MMC
Ofis meneceri
"Envix Print" MMC
Ofis meneceri
Giləzi
Ofis meneceri
"Envix Print" MMC
Axşam növbəsi üçün Ofis meneceri
British Academy
Kargüzar
EduMotive LLC
Call Center mütəxəssisi
Wraym
Layihə meneceri
Nyukond MMC
Xadimə
Təhsildə Araşdırma və İnkişaf Mərkəzi
Korporativ əlaqalər üzrə menecer
One Smart Star Azerbaijan
Təlim Koordinatoru
Baby Safety
Менеджер ресторана
Restaurants by Emin Agalarov
HR / İnsan resursları Mütəxəssisi
Golden Scatter
Müştəri müraciətlərinin təhlili və idarə olunması şöbəsi üzrə qrup rəhbəri
ABB
Ресепшн
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Elan № 12717
Ofis meneceri vakansiyaları
Ofis meneceri vakansiyaları
28 Mart 2023
Elan tarixi
27 Aprel 2023
Bitmə tarixi
4923
Baxılıb