Ofis asistenti

Ofis asistenti

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    07 oktyabr 2019

  • Bitmə tarixi

    06 noyabr 2019

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Namizədə tələblər və iş barədə məlumat:

• Ali təhsil
• İş təcrübəsi 3 il
• Aktiv öyrənmə bacarığı, səbrli, işgüzar və hədəf yönlü
• Savadlı və qrammatik biliklərə, analitik düşüncəyə malik və dəqiq hesablama bacarığı
• MS Excel, MS Word və Outlook proqramlarından sərbəst istifadə edə bilmə bacarığı
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili ( Əla), İngilis Dili (Əla), Rus dili (Orta);
• Nəzakətli danışıq, intizamlı, işinə qarşı məsuliyyətli olmaq və diqqətli;
• Gələn məktubların qəbul edilməsi, yönləndirilməsi və şirkət tərəfindən məktubların göndərilməsi;
• Telefon zənglərinin və e-mail’ların cavablandırılması və lazımı şəxslərə yönləndirilməsi;
• Rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;

İş şəraiti:

• Həftə içi 09:00-19:00, şənbə günü 10:00-15:00. Bazar günü istirahət
• Əmək haqqı – 300-400 AZN

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-ni garminmmc@mail.ru elektron ünvana təqdim edə bilərlər

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #836943

  • 1011

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox