Ofis administratoru

Ofis administratoru

Global Group MMC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Ofis menecmenti

  • Maaş

    600 - 700 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    13 yanvar 2025

  • Bitmə tarixi

    17 fevral 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Ofis administratoru vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Öhdəliklər:

  • Daxil olan zənglər, sənədlər və digər məlumatlar barədə rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırımaq və zərurət yarandıqda lazimi ünvana istiqamətləndirmək;
  • Vəzifə öhdəliyinin icrası üzrə təlimatlanmaq və zərurət yarandıqda qaydaları yenidən tərtib edilməsi ilə bağlı təkliflər 
  • Rəhbərliyin tapşırığına uyğun olaraq, əməkdaşlarla, valideynlərlə və tələbələrlə məlumat mübadiləsi aparmaq;
  • Tələb olunduğu halda, sənədlərin surətlərinin çıxarılması, tikilməsi və s. kimi işləri icra etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların, məktubların, sorğuların və s. sənədlərin tərtib olunmasını və müvafiq ünvanlara göndərilməsini təmin etmək;
  • Rəhbərliyin gündəliyinə uyğun görüşlərin planlamaq və təşkil etmək;
  • Qarşılama zamanı nəzakətli və peşəkar davranışın sərgiləmək;
  • Qonaqlar qəbul edəcək şəxslərin əvvəlcədən rəhbərliyə məlumatlandırmaq;
  • Şirkətə daxil olanrəhbərliklərin müvafiq işçi heyətinin oturduğu yer və ya iclas otaqlarına keçməsi üçün müşayiət etmək;

 

İş tələbləri:

  • İş vaxtı: 09:00 18:00
  • Təhsil : Ali
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3il
  • Yaş : 19 - 41
  • Cins : Qadın
  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Rus dili arzuolunandır

 

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #858109

  • 4126

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox