Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis sistemlərinin işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək, işçi heyətin çalışmasına şərait yaratmaq;
- Ofis işçilərinin müəyyən tapşırıqlarını icra etməklə onlara köməklik göstərmək: e-mail və SMS vasitəsilə məlumatları bölüşmək, telefon zənglərini cavablandırmaq, printer/çap işləri üzrə sifarişləri və ofis/dəftərxana materiallarının alınmasını qeydiyyata almaq;
- Şirkətə daxil olan məktubların qəbul edilməsi/göndərilməsi
- Qonaqların qəbul olunmasının təşkilatçılığı;
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması, məktubların, sənədlərin yönləndirilməsi;
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun təşkil edərək icra etmək;
- Direktorun iştirakı ilə keçirilən iclasların təşkilatçılığı və iclas tapşırıqlarının icrasına nəzarət edilməsi;
- İşçilərin ofis avadanlığı (kompüter və digər ləvazimatlar daxil olmaqla) ilə təmin edilməsi və ofis avadanlığının təhvil-təslim prosesinin aparılması.
- Ofisin istismar şəraitini nəzarətdə saxlayaraq, tələb olunan təmir işlərinin vaxtında icra olunmasını təşkil etmək;
Tələblər:
- Təhsil: Ali
- Ofis proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili mükəmməl səviyyədə, İngilis dili biliyi arzuolunandır
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Təşkilati bacarıqlar, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
İş haqqında:
- İş saatları: 9:00-dan 18:00-dək.
- Əmək haqqı: 1000 AZN
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!