Bakı, Genclik
Ofis menecmenti
600 AZN
Tam-ştat
Orta
29 aprel 2025
29 may 2025
Təhsil: Orta ixtisas/Ali
Təcrübə: 6ay aidiyyati sahədə təcrübə
Yaş: 18-40 Dil bilikləri: Azərbaycan,rus arzuolunandır Yüksək kommunikasiya bacarıqları. Təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları.Müsbət münasibət və müştəri yönümlü yanaşma.Kompüter bilikləri: Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
İş haqqında məlumat:
Ofis fəaliyyətlərinin təşkil olunması və idarə edilməsi.Qonaqların qəbulunun həyata keçirilməsi və telefon zənglərinə cavab verilməsi.İdarəçilik işlərinin dəstəklənməsi (sənədlərin hazırlanması, arxivləşdirmə, yazışma)Görüşlərin planlaşdırılması və müvafiq məlumatların təmin edilməsiOfis avadanlıqlarının və resursların idarə olunmasıOfis resurslarının sifarişi və izlənilməsi.Rəhbərlik tərəfindən verilən (digər) tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
İş şəraiti
İş qrafiki: 5 günlük Əmək haqqı: 600 Azn.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Ofis administrator” adını qeyd etməklə Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur və ya +99455 513 10 76 whatsapp uzərindən müraciət edə bilərlər
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
İstədiyiniz suala klikləyərək vakansiya sahibinə ünvanlaya bilərsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.