Müştəri xidmətləri Departamentinin müdiri

Müştəri xidmətləri Departamentinin müdiri

Mover
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnzibati

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    11 noyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    11 dekabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifələr:
• Müştəri xidmətləri proseslərinin perfomans/səmərəlilik göstəricilərinə əsasən (yenidən) müəyyən və idarə olunması
• Müştəri xidmətlərinin səmərəliliyinin, keyfiyyətinin mütəmadi (gündəlik, həftəlik və s.) ölçülməsi və artırılması
• Bölmənin təşkilatı strukturunun və heyətinin formalaşdırılması, iş qrafiklərinin hazırlanmasının təmin edilməsi
• Digər bölmələrlə məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi, daxili və xarici məlumat sistemlərinin tətbiq edilməsi
• Bölmənin siyasət və prosedurlarının, standart cavablarının (FAQ) hazırlanmasının təmin edilməsi
• Müştərilərin istək və şikayətlərinin 24 saat ərzində qeydə alınmasının, operativ şəkildə həll olunmasının və cavablandırılmasının təmin edilməsi
• Müştəri istək və şikayətlərinin təhlili, hesabatlar nəticəsində tədbirlərin görülməsinn təmin edilməsi
• Ən yaxşı təcrübələrin araşdırılıb öyrənilməsi və tətbiqi, müştəri xidmətlərinin səmərəliliyinin artırılması, bölmənin işinin təkmilləşdirilməsi, bölgə ofislərin açılması və s. əlaqədar layihələrin həyata keçirilməsi
• AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
• İş qrafiki: həftədə 6 gün
• Karyerada inkişaf imkanları


Namizədə tələblər:

Tələblər:

- Ali təhsil
- Yaş həddi: 23 - 35
- Müvafiq sahə üzrə 3 illik iş təcrübəsi;
- Ünsiyyət bacarığı
- Məsuliyyətlilik


Qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlərdən CV- lərini mövzu yerində “Müştəri xidmətləri Departamentinin müdiri” qeyd edərək cv@mover.az elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #840705

  • 2059

Kateqoriya İnzibati

İş rejimi Tam-ştat

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox