- Şirkət və müştəri arasında əlaqə rolunu oynamaq, məhsul/xidmətlər haqqında məlumat vermək, sualları cavablandırmaq və müştərilərin üzləşə biləcəyi hər hansı problemi dəqiqlik və səmərəliliklə həll etmək;
- Əla xidmət standartlarını təmin etmək, müştəri sorğularına səmərəli cavab vermək və yüksək müştəri məmnuniyyətini qorumaq;
- Çox sayda daxil olan telefon zənglərini idarə etmək və satış potensialını artırmaq;
- Məmnuniyyətə nail olmaq üçün müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək;
- Açıq və interaktiv ünsiyyət vasitəsilə müştərilərlə davamlı və etibarlı əlaqələr qurmaq;
- Düzgün metodlardan/alətlərdən istifadə etməklə dəqiq, etibarlı və dolğun məlumat vermək;
- Müştəri şikayətləri ilə məşğul olmaq, vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək;təklif olunan həllərin təmin olunmasına daim nəzarət etmək;
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin və müvafiq sənədləşmənin qeydlərini aparmaq, müştəri hesablarını emal etmək;
- Ünsiyyət prosedurlarına, təlimatlara və siyasətlərə əməl etmək;
- Müştəriləri cəlb etmək üçün effektiv addımlar atmaq;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilində səlis danışıq.
- İT xidmətləri haqqında anlayışın olması arzu olunandır;
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Datacenter mühitində və Tier standartları barədə biliklər üstünlükdür;
- Bulud modelləri, Bulud məhsulları və Bulud məlumat təhlükəsizliyi barədə biliklərə sahib olmaq üstünlükdür;
- Təşəbbüskar olmaq;
- Təqdimat bacarıqları;
- Vaxtın və stressin effektiv idarə olunması bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;
- Telefon vasitəsilə effektiv ünsiyyətin qurulması və dinləmək bacarığı;
- CRM sistemləri ilə işləmə bacarığı və təcrübə;
- Müştəri yönümlülük;
Təcrübə:
- Müştəri xidmətləri istiqaməti üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!