Təsvir:
- Müştəri təcrübəsinin (customer journey) xəritələndirilməsi və təkmilləşdirilməsi
- Müştəri məmnuniyyəti və loyallığını ölçmək üçün görüşlərin, sorğuların (NPS, CSAT, CES) keçirilməsi
- Müştəri rəyləri və məlumatlarının analizinin aparılması
- Bankın müxtəlif şöbələri ilə əməkdaşlıq edərək müştəri yönümlü həllərin tətbiqi
- Rəqəmsal kanallar (mobil bankçılıq, internet bankçılıq, chatbot və s.) və xidmət nöqtələri üzrə müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması
- Müştəri təcrübəsinin inkişaf etdirilməsi üçün trendləri izləmək və innovativ həllər təklif etmək
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə edilmiş yenilik və dəyişikliklərlə bağlı təlimlər keçmək
Tələblər:
- Müştəri təcrübəsinin idarə edilməsi üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi
- Müştəri davranışları, səyahət xəritələndirilməsi (customer journey mapping) və optimizasiyası üzrə təcrübə
- Datanı analiz edərək müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün həllər təklif etmək bacarığı
- Omnichannel müştəri təcrübəsi strategiyalarının hazırlanması və idarə edilməsi
- UX, Service design və müştəri araşdırmaları sahələrində biliklər üstünlükdür
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!