Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi şöbəsi, Aparıcı / Baş mütəxəssis

Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi şöbəsi, Aparıcı / Baş mütəxəssis

Yelo Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Bank xidməti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    12 fevral 2025

  • Bitmə tarixi

    19 mart 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri təcrübələri üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Təsvir:

  • Müştəri təcrübəsinin (customer journey) xəritələndirilməsi və təkmilləşdirilməsi 
  • Müştəri məmnuniyyəti və loyallığını ölçmək üçün görüşlərin, sorğuların (NPS, CSAT, CES) keçirilməsi
  • Müştəri rəyləri və məlumatlarının analizinin aparılması
  • Bankın müxtəlif şöbələri ilə əməkdaşlıq edərək müştəri yönümlü həllərin tətbiqi
  • Rəqəmsal kanallar (mobil bankçılıq, internet bankçılıq, chatbot və s.) və xidmət nöqtələri üzrə müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması 
  • Müştəri təcrübəsinin inkişaf etdirilməsi üçün trendləri izləmək və innovativ həllər təklif etmək
  • Müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə edilmiş yenilik və dəyişikliklərlə bağlı təlimlər keçmək

 

Tələblər:

  • Müştəri təcrübəsinin idarə edilməsi üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi
  • Müştəri davranışları, səyahət xəritələndirilməsi (customer journey mapping) və optimizasiyası üzrə təcrübə
  • Datanı analiz edərək müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün həllər təklif etmək bacarığı
  • Omnichannel müştəri təcrübəsi strategiyalarının hazırlanması və idarə edilməsi
  • UX, Service design və müştəri araşdırmaları sahələrində biliklər üstünlükdür
  • Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox