Öhdəliklər
- Banka daxil olmuş sorğuların və müraciətlərin həlli standartlarının yaradılması, müvafiq departamentlər tərəfindən icrasına nəzarət və monitorinqinin təmin edilməsi;
- Daxil olmuş sorğuların və müraciətlərin bankın adiyyatı struktur bölmələrinə yönəldilməsi, statuslarına və lazımi araşdırmalar aparmaq nəticəsində həmin müraciətlərin qanunvericiliklə təyin edilmiş müddət ərzində cavablandırılması;
- Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş sorğuların və müraciətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək;
- Daxil olan sorğu və müraciətləri qruplaşdırmaqla müxtəlif yönümlü statistik hesabatların hazırlanması;
- Şikayəti olan müştərilərin qəbulu, onların çətinliyin həlli üçün tədbirlərin görülməsi.
Tələblər:
- Kommunikabellik və empatiya: Müştərilərlə pozitiv ünsiyyət qurmaq bacarığı, onların ehtiyac və hisslərini anlama.
- Analitik düşüncə: Əsas səbəbləri müəyyən etmək və problemlərin qarşısını almağa yönəlmiş strategiyalar təklif etmək bacarığı.
- Zamanın idarə edilməsi bacarığı: Çoxlu tapşırıq və görüşlər arasında effektiv şəkildə vaxt və diqqət bölüşdürmə bacarığı.
- İnkişafyönümlülük və təşəbbüskarlıq: Yeni həll yolları təklif etmə və iş proseslərini yaxşılaşdırmaq üçün dəyişikliklər həyata keçirmə istəyi.
- Komanda və digər bölmələrlə işləmə bacarığı: Ən yaxşı nəticələrə nail olmaq üçün həmkarlar və rəhbərliklə qarşılıqlı əlaqə yaratmağa hazırlıq.
- Sorğuların arşadırılması üzrə minimum təcrübə 1 il.
- Müştəri yönümlü.
- Azərbaycan dilində məktubların yazılmasında 1 il təcrübə. Təcrübə olmasa da olar, əsas intervyuda yazılışını yoxlayaq.
- Ali təhsil.
- Müştərilərlə iş təcrübəsi 2-3 il.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!