M
                                                                    
                                
                                
                                    
Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis
                                                                    
                             
                            
                                - 
                                    Şəhər
                                    Bakı 
- 
                                    Kateqoriya
                                    Digər 
- 
                                    Maaş
                                    
                                
- 
                                        İş rejimi
                                        Tam-ştat 
- 
                                        Təhsil
                                        Ali 
- 
                                    Yerləşmə tarixi
                                    19 fevral 2024 
- 
                                        Bitmə tarixi
                                        30 mart 2024 
- 
                                        E-mail
                                        
                                            E-poçt göstər
                                        
                                    
 
                                                    
                            Tələblər:
	- Ali təhsil (Marketinq və Biznes İdarəetməsi sahəsində üstünlükdür);
- Yaş həddi: 25-35;
- Microsoft proqramlarında işləmək bacarığı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarığı;
- Kollektivdə işləmək bacarığı;
- Marketinq və marketinq kommunikasiyaları üzrə biliklər;
- Rus və İngilis dil biliklərinin ən azı orta səviyyədə olması mütləqdir;
- Müştəri loyallığı proqramlarının təşkili və idarəolunması sahəsində bilik və təcrübənin olması;
- Problem həlletmə qabiliyyətinin yüksək olması;
- Rəqəmsal loyallığın mobil tətbiq üzərindən təşkili üzrə bilik və bacarıqların olması.
İş öhdəlikləri:
	- Güclü və zəif tərəfləri müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarının öyrənilməsi və rəqiblərin loyallıq proqramlarının təhlili.
- Loyallıq proqramının məqsədlərinin müəyyən edilməsi və onun həyata keçirilməsi üçün strategiyanın hazırlanması.
- Müştərilərin üstünlükləri, ehtiyacları və davranışları əsasında müxtəlif seqmentlərə bölünməsi.
- Loyallıq proqramının hazırlanması və həyata keçirilməsi. İştirak qaydaları, bonus sistemi və reklam materialları daxil olmaqla, loyallıq proqramı üçün konsepsiyanın yaradılması.
- Müştəri məmnuniyyəti, təkrar alışlar və proqramda iştirak nisbətləri kimi əsas göstəriciləri izləməklə loyallıq proqramının effektivliyinin qiymətləndirilməsi.
- Loyallıq proqramının müştərinin ümumi strategiyasına effektiv şəkildə inteqrasiya etmək üçün Marketinq, Satış və Müştəri Xidmətləri şöbələri ilə kommunikasiyanın həyata keçirilməsi.
- Proqramı təkmilləşdirmək və effektivliyini artırmaq üçün yeni yollar tapmaq üçün müştəri davranışı və loyallıq proqramının performansı haqqında məlumatları təhlil etmək.
- Marketinq və müştəri loyallığı üzrə təklif və ideyaların verilməsi;
- Rəqəmsal loyallıq, marketinq və marketinq kommunikasiya alətlərinin, eləcə də kampaniyaların idarəolunması;
- Kampaniya / müsabiqələrin təşkil olunması və həyata keçirilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən qoyulan tapşırıqların təyin olunan zaman içərisində icrası;
- Hesabatların yazılı qaydada PPT təqdimat və digər yazılı üsullarla təqdim ollunması.
İş şəraiti:
	- Öyrədici və inkişafameyilli iş mühiti.
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşdirmə;
- İş vaxtı həftədə 6 gün;
- Əmək haqqı namizədin işləmək istəyinə, bacarıqlarına və qoyulan tələbləri qarşılamasına görə müəyyən ediləcək.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!