Maliyyə İdarəedilməsi departamentinin Mühasibatlıq və Vergi şöbəsinin Baş Mütəxəssisi
Təsvir
- Bankın gündəlik fəaliyyətində mühasibatlıq uçotunun aparılması (Milli Mühasibat Uçotu Standartları və MHBS-ə uyğun olaraq);
- Maliyyə uçotu siyasətinin düzgün həyata keçirilməsi;
- Vergi siyasətinə uyğun olaraq vergi hesabatlarının tətbiqi və düzgün icrası;
- Mühasibat və vergi məsələləri üzrə metodik dəstək, mühasibat qaydalarının araşdırılması, biznes vahidlərinə müvafiq məsləhətlərin verilməsi;
- Maliyyə dövrünün bağlanması vaxtını azaltmaq üçün prosesin təkmilləşdirilməsi və onun icrası;
- Xarici auditorların illik audit və yarım illik İFRS hesabatının yoxlamasında dəstək edilməsi;
- Bankın gəlir və xərclərinin düzgün və vaxtında tanınmasının təmin edilməsi;
- Bütün audit yoxlamalarında iştirak, sorğuların cavablandırılması, tələb olunan məlumatın təqdim edilməsi;
- İnsan səhvini azaltmaq üçün əl işlərinin avtomatlaşdırılması prosesində şöbə rəhbərini dəstəklənilməsi;
- ERP sisteminin düzgün şəkildə tətbiqinə nəzarət;
- Daxili müştərilərlə əlaqələrin qurulması.
Tələblər
- Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən az 3-5 il;
- Lisenziya / Sertifikat: ACCA /Dip İFRS/ arzu olunandır;
- Xarici dillər: Rus, İngilis (yaxşı);
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları;
- Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları;
- Başqa tələblər: Vergi məcəlləsi (təməl biliklər), Mərkəzi Bankın tələbləri (orta səviyyədə).
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!