Öhdəliklər:
- Maliyyə sənədlərini yoxlamaq və nəzarət etmək
- Bütün zəruri məlumatların və sənədlərin düzgünlüyünü təmin etmək
- Bütün xarici inventar, əmək haqqı və xammalar alışı üçün məsrəflərin hesabın tutulması
- Xərcləri və qənaətləri təhlil etmək və tövsiyə etmək
- Təhlil üçün satınalma məlumatlarını toplamaq və ümumiləşdirmək
- İnventar və xammaların satın alınmasını yoxlamaq və sənədləşdirmək
- Yeni satınalmalar üçün xərclər smetasını və büdcələrini təqdim etmək
- Mövcud və yeni alınmış malların dəqiq uçotu və yenilənməsi
- Şirkətin standart məsrəfləri və istehsal məsrəfləri üzrə sənədlərin hazırlanması;
- Bank sistemində müxtəlif əməliyyatların aparılması
- Sabit şablondan istifadə edərək tələb olunan xərc hesabatlarını hazırlamaq
- İllik və aylıq hesabat
- İlkin sənədlərin işlənməsi, sistemləşdirilməsi və proqrama daxil edilməsi
- Elektron qaimənin yazılması
- 3 ayliq rüblük hesabatın hazırlanması
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!