Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
07 iyun 2020
07 iyul 2020
Maliyyə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri
• Vergi, DSMF, Statistika, Məşğulluq hesabatlarının dəqiq və vaxtlı vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək;
• Əmək haqqlarının hesablanmasına və verilməsinə nəzarət etmək;
• Kassa əməliyyatları və bank ödənişlərinin düzgün icra olunmasnı təmin etmək;
• Aylıq maliyyə hesabatının bağlanılmasına nəzarət etməsi;
• İdarəçilik üçün zəruri olan digər hesabatların hazırlanması;
• Rəhbərlik üçün maliyyə təqdimatlarının hazırlanması;
• Büdcə icrasının monitorinqi və təhlil edilməsi;
• Bütün satış və satınalma xərclərinin təstiq edilməsi;
• İllik biznes planlaşdırılmasında iştirak etmək;
• Şirkətin büdcəsinin hazırlanmasında və baxışdan keçirməsində iştirak etmək;
Namizədə tələblər
• Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
• Uyğun vəzifədə 3-5 il iş təcrübəsi;
• Vergi qanunvericiliyi üzrə bilik və təcrübəyə malik olmaq;
• Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə, təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq bacarığı;
• Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
• Dil bilikləri Azərbaycan səlist və Rus dili bilmesi üstünlükdür;
• Yaş: 25-40;
• Cinsi: Kişi;
İş şərtləri
• AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
• İş qrafiki həftənin 6 günü;
• Əmək Haqqı – 1500 AZN başlayaraq;
Ünvan
• FH Consulting MMC
• Ünvan: Ağ şəhər, Xəqani Rüstəmov, Yaşıl ada 1 (Sahil 14), blok 2, mərtəbə 3
• Əlaqə: (+994 51) 207 15 75
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini fh.hr.consulting@gmail.com poçt ünvanına, mövzu bölməsində Maliyyə müdiri yazılmaqla göndərmələri xahiş olunur.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.