- Layihə və təşəbbüs iştirakçıları arasında tapşırıqların koordinasiyasını təmin etmək;
- Layihə və təşəbbüslərdə tapşırıqların sürətli şəkildə icra olunmasına dəstək vermək;
- Layihə və təşəbbüs iştirakçıları arasında effektiv iş görüşlərinin və müzakirələrin təşkili;
- Layihə və təşəbbüslərdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə tələb olunan dövri hesabatların formalaşdırılması;
- Layihə və təşəbbüs iştirakçıları arasında fasilitasiya yanaşmasının tətbiqi;
- Şirkət daxilində layihə və təşəbbüslər barədə məlumatlılığın artırılması məqsədi ilə kommunikasiyanın gücləndirilməsində dəstək olmaq;
- Təsdiq olunmuş planlaşdırma çərçivəsində gündəlik, həftəlik görüşlərin təşkili və təyin olunmuş hədəflərin təhlil olunması;
- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış, Şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.
Namizədə tələblər:- Ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilini yüksək, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Layihə idarəolunması üzrə metodologiyalar (PMI standartları, Agile metotodologiyası və s.) haqqında bilik və məlumatlara sahib olmaq;
- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmək bacarıqlarına sahib olmaq;
- Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək və işdə rəhbər tutmaq;
- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
Təcrübə:
- Layihələrin (və ya Təşəbbüslərin) idarəolunması sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
Bacarıqlar:
- Komandada işləmək və mükəmməl kommunikasıya bacarığı;
- Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;
- Təşəbbüskarlıq;
- İş prosesində yaranan problemə çevik reaksiya vermək bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!