Öhdəliklər:
- Öz funksional sahəniz üzrə digər layihə rəhbərləri və mütəxəssislərin iş bölgüsünün aparılması və prioritetləşdirilməsi;
- Yeni layihələrə layihə rəhbərinin təyin edilməsi;
- Ekspert mərkəzinin qəbul edəcəyi layihələrin müvafiq qaydada razılaşdırılması;
- Layihə portfelinin idarə edilməsi;
- Layihə portfelinin risklərinin müəyyən edilməsi;
- Layihələrin idarə edilməsi ekspert mərkəzinin strategiya və hədəflərinə uyğun olaraq iş siyahısının idarə edilməsi və icrasının təmin edilməsi;
- Sahələrə dəstək göstərən layihə rəhbərləri və mütəxəssislərin işlərinə nəzarət;
- Öz funksional sahəsi üzdə digər layihə rəhbərləri və mütəxəssislərin inkişaf etdirilməsi;
- Layihələrin idarə edilməsi metodologiyasının icrasına cavabdehlik, bu sahədə baş verən yeniliklərin öyrənilməsi və onların tətbiqinin təmin edilməsi;
- İnisiatoru olduğu, istifadə etdiyi modeller üzrə cavabdehlik;
Tələblər:
- Bank sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Bank prosesləri barədə məlumatlı olmaq;
- Rus və İngilis dilləri arzuolunandır;
- Layihələrin idarə edilməsi sahəsində sertifikatın olması üstünlükdür (PMP, PMI-ACP və s.).
- İşə qəbul prosesi
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!