- Məhsulların satışından, gəlirlikdən və müştəri məmnunluğunun artırılması nəticəsində portfelin böyüməsini təmin etmək;
- Müştəri əlaqələrinin genişləndirilməsi və mövcud portfelin optimal şəkildə saxlanması, yeni bizneslərin cəlb edilməsi;
- Müştəri ilə əməkdaşlıq səviyyəsinin və şirkət payının artırılması;
- Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması;
- Şirkət brendini və nüfuzunu artırmaq üçün müxtəlif tədbirlərdə iştirak etmək;
- Müştəri sorğularının vaxtlı-vaxtında, düzgün və keyfiyyətli icrası üçün lazım olunan tədbirlər görmək;
- Şirkətin və müştərilərin məlumatlarının məxfiliyinin qorunmasını təmin etmək;
- Müştəri kredit və ya digər şirkət məhsulu üzrə müraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparıb, qaydalara və qanunvericiliyə uyğun olaraq təkliflərin hazırlanması;
- İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqları icra etmək.
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, İqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
- Sahə üzrə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi (investisiya xidmətləri sektoru üzrə əldə olunmuş sahə təcrübəsi üstünlük hesab olunur);
- İnvestisiya şirkəti fəaliyyətinə dair biliklər;
- Lisenziya / Sertifikat: CFA (1 və ya 2 dərəcə);
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti: o cümlədən peşəkar iş ünsiyyəti, sənədləşmə və yazışmaların aparılması;
- MS Office istifadə bacarığı;
- Bazar üzrə biliklər: Maliyyə və Kapital bazarları;
- Diplomatik ünsiyyətə sahib olmaq;
- Zamanın səmərəli və effektiv idarəedilməsi;
- Güclü təşkilatçılıq və eyni zamanda bir neçə tapşırığın icra edilməsi.
- Maraqlanan şəxslər elektron məktub başlığında “Korporativ müştərilərə xidmət üzrə baş mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərini hr@pashacapital.az ünvanına göndərə bilərlər.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!