Görəcəyiniz işlər:
- Müştərilərə dair məlumatların CRM sistemində əks olunması istiqamətində işləri həyata keçirmək;
- Satışların planlaşdırılmasında müştəri menecerlərinə aid portfellər üzrə zəruri dəstək göstərmək;
- CRM sistemində yaranan uyğunsuzluqları inteqratorla araşdırmaq və aradan qaldırmaq;
- CRM sistemində yeni imkanları araşdırmaq və onlar tətbiq etmək;
- Mütəmadi olaraq bacarıq və təcrübənin inkişaf yollarını axtarmaq.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsilə (Biznes, marketinq və ya informasiya texnologiyaları kimi müvafiq sahələrdə bakalavr dərəcəsi üstünlükdür);
- Müştəri xidməti, satış və ya marketinq sahələrində təcrübəyə;
- CRM sistemlərində işləmə təcrübəsinə və ya məlumata sahib (SQL üzrə biliklərin olması aruzolunandır);
- Biznes proseslərin idarə edilməsi, avtomatlaşdırma və inteqrasiya sahələrində biliklərə;
- Yaxşı səviyyədə MS Office proqramları biliklərinə;
- Yüksək kommunikasiya və yazılı ünsiyyət bacarıqlarına;
- Mürəkkəb məlumatları aydın və başa düşülən şəkildə çatdırmaq, problemləri müəyyən edib effektiv həllər təklif etmək bacarıqlarına;
- Tapşırıqları səmərəli şəkildə idarə etmək və prioritetləşdirmək üçün təşkilatçılıq bacarıqlarına;
- Analitik düşünmə və təhlil qabiliyyətinə sahib.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!