Katib-referent

Katib-referent

Azerlotereya
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Katibə / Resepşn

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    27 avqust 2021

  • Bitmə tarixi

    26 sentyabr 2021

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Katib/Referent vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə: Katib-referent

Qısa xülasə: Katib-referent zəngləri cavablandırmaq, qonaqları qarşılamaq, səfərlər təşkil etmək, hesabat hazırlamaq, sənədləri qeydiyyata almaq və çeşidləmək, iclasların protokollarını yazmaq və əsas haqq-hesab işlərini yerinə yetirmək öhdəliyi daşıyır.

Hesabat verir: Baş icraçı direktor

Əsas öhdəliklər:

• Maliyyə hesabatları, məruzələr, qeydlər, hesab-fakturalar, məktublar və digər sənədlərin hazırlanması.
• Zənglərin cavablandırılması, yaxud əlaqədar şəxslərə yönləndirilməsi, mesajların qəbul edilməsi.
• Əsas haqq-hesab işlərini yerinə yetirmək.
• Korporativ qeydləri, sənədləri və hesabatları qeydiyyata almaq və bərpa etmək.
• Direktorlar Şurası, komitələr və rəhbərlərin nəzərdən keçirəcəyi və təqdim edəcəyi sənədlərlə bağlı məlumat araşdırmaq.
• İclaslara hazırlaşmağa kömək etmək.
• İclasların protokollarını dəqiq şəkildə qeyd etmək.
• Qonaqları qarşılamaq və onların rəhbər işçilərlə görüşüb-görüşməyəcəklərinə qərar vermək.
• Müxtəlif proqram təminatlarından, eləcə də mətnlərin emalı üçün proqramlardan, elektron cədvəllərdən, məlumat bazalarından və təqdimat məqsədli proqram təminatlarından istifadə etmək.
• Daxil olan qeydləri, materialları oxumaq və təhlil etmək, onları lazımi şəxslərə yönləndirmək.
• Rəhbərlərin səfərlərini təşkil etmək.
• Ofisdəki işləri yerinə yetirmək, o cümlədən təchizat vasitələrini sifariş etmək və qeydlər bazasını idarə etmək.
• Ştatdankənar assistent kimi iş təcrübəsi
• Gələn faksları, elektron məktubları və digər yazışmaları açmaq, çeşidləmək və yönləndirmək.
• Ümumi inzibati dəstək göstərmək.

Namizədə tələblər:

• Katib-referent, şəxsi assistent və ya digər bu kimi vəzifələrdə iş təcrübəsi

• MS Office proqramları üzrə peşəkar bacarıq

• Bakalavr dərəcəsi

• Yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti və vaxtın idarə edilməsi üzrə səmərəli bacarıqlar

• Ofis alətləri və vasitələri ilə tanışlıq (məsələn: e-təqvimlər və surətçıxarma aparatları)

• Güclü ünsiyyət yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları

• Ehtiyatlılıq və məxfilik

Maraqlanan şəxslərin öz CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "HJ Köməkçi" yazmaqla hr@azerlotereya.com e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #843080

  • 4170

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox