Bakı, Nərimanov ray
Ofis menecmenti
600 AZN
Tam-ştat
Ali
08 sentyabr 2025
08 oktyabr 2025
İş barədə məlumat
- Şirkətə daxil və xaric olunan məktubların qəbul edilməsi və qeydiyyatının aparılması
- Məktubların aidiyyatı şöbəyə və ya departamentə çatdırılması
- Şırkətə gələn qonaqların (Rəhbərliyin) qarşılanması
- Müvafiq sənədlərin çapa hazırlanması və imzaya təqdim edilməsi
- Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq olaraq yönləndirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək
- İş qrafiki: Həftə içi 5gün saat 09:00 dan-18:00 dək
- Şənbə-Bazar istirahət
Tələblər :
Təhsil : Ali
İş təcrübəsi :minimal 3ay
Yaş : 19 - 37
Cins : Qadın
Namizədə tələblər
- Xanım namizədlər
- Ofis proqramlarını (Word, Excel, Outlook ) bilməli
- İşində dəqiq, məsuliyyətli, işgüzar olmalı
- Kollektivdə işləmək,ünsiyyət qurma bacarığı və pozitiv olmalı
- Ofis daxili idarəçiliyə uyğunlaşmaq
Uyğun namizədlər CV formasını kadrgroupp@gmail.com mail ünvanına göndərə bilərsiniz və ya 99455 875 45 09 vatsap üzərindən də cv göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
İstədiyiniz suala klikləyərək vakansiya sahibinə ünvanlaya bilərsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.