Vəzifə Öhdəliyi:
- Korporativ müştərilərdən yazılı və ya telefonla gələn nasazlıqların və müraciətlərin ilkin təhlilini aparmaq və tələbin həlli üçün lazımı tədbirlər görmək.
- Birinci səviyyəli texniki dəstək verməklə problemlərə həll yollarının təqdim edilməsi və həlli mümkün olmayan problemlərin müvafiq bölməyə yönləndirilərək həll mərhələlərinin izlənilməsi.
- Korporativ müştərilərin tələblərinə uyğun olaraq müvafiq şöbələrlə əlaqə saxlamaq və həll prosesi yekunlaşana qədər lazımi koordinasiyanı təmin etmək.
- Korporativ müştəri tələbləri ilə bağlı hesabatların hazırlanması və top menecerə təqdim edilməsi.
- Səhvlərin və sorğuların həlli dərəcələrinin və SLA hədəflərinin təkmilləşdirilməsi.
- Çağrı Mərkəzi və CRM sistemindən aktiv və effektiv istifadə etmək.
- Son istifadəçi dəstəyini təmin etmək və Microsoft əməliyyat sistemləri və Microsoft Office məhsullarını quraşdırmaq.
- Proqram təminatının lisenziyalaşdırılması ilə bağlı prosesləri idarə etmək, lisenziyaları və inventarları izləmək bacarığı
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş ehtiyat nüsxə ssenarilərinin həyata keçirilməsi
- İşçilərimizə İT xidmətləri çərçivəsində bütün məsələlərdə dəstək olmaq
Ümumi Tələblər:
- Peşə Məktəbini və ya Universitetlərin müvafiq şöbələrini bitirmiş,
- İngilis dili biliyi olanlara üstünlük verilir
- Əsas kompüter avadanlığını yaxşı bilmək,
- Əsas IT/Sistem/Şəbəkə texnologiyaları üzrə biliklər,
- Oxşar vəzifədə minimum 2-3 il iş təcrübəsi,
- Yazılı və şifahi ünsiyyət qura bilən,
- Problem həll etmə, planlaşdırma və işi izləmə bacarıqlarına malik olmalı,
- Komanda işinə meyilli, həll yönümlü, tez qərar qəbul etməyi bacaran,
- Səbirli, öyrənməyə açıq və müştəri yönümlü,
- Növbəli işin tələb etdiyi çevik iş saatlarına uyğunlaşma bacarığı,
- Kişi namizədlər üçün hərbi xidməti başa vurmuş və ya ən azı 2 il müddətinə təxirə salınmış şəxslərə üstünlük verilir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!