IT Helpdesk Administrator

IT Helpdesk Administrator

Sinteks MMC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İT mütəxəssisi / məsləhətçi

  • Maaş

    500 - 700 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    10 oktyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    09 noyabr 2020

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. İT Help Desk Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

- Şirkətə məxsus bütün kompüterlərin və İT avadanlıqlarının sabit və daimi işləməsini təmin etmək

- İnternetin işlək vəziyətdə saxlanılmasına nəzarət və bütün sistemin yenilənməsini təmin etmək

- LAN, WAN, WiFi şəbəkələrinin işini təmin etmək və yaranan nasazlıqları aradan qaldırmaq

- Əməliyyat sistemlərinin və proqramların işini təmin etmək və yaranan nasazlıqları aradan qaldırmaq

- Yeni işə qəbul olunmuş işçiləri lazımı kompüter avadanlıqları ilə təmin etmək

- İT Texniki dəstək işlərinin aparılması üçün tələb olunan bütün lisenziyalarının etibarlılığını yoxlamaq

Namizədə tələblər:

- İxtisas / Təhsil:
- İnformasiya Texnologiyaları sahəsində və ya müvafiq sahə üzrə təhsil, (İT Texniki Dəstək idarə edilməsində müvafiq sertifikatlar arzu olunandır)

Təcrübə:
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Bilik və bacarıqlar
- Rus və Azərbaycan dillərini səlis bilmək (İngilis dili arzu olunandır)
- MS Window Operating proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək
- Drayverlərin quraşdırılmasını və logların yoxlanılmasını bilmək
- Şəbəkə avadanlıqlarının tənzimləməsi bacarığı
- MS Domain sistem və Active Directory haqqında əsas biliklər (PC'nin domeninə əlavə edilməsi, GPO'nun, qrup və istifadəçi hüquqlarının yoxlanılması)
- MS Office 2013/16/19 məhsullarının quraşdırılması və problemlərinin aradan qaldırılmasını bilmək
- MS Outlook proqramını yaxşı səviyyədə bilmək

Kompetensiyalar:
- Problemlərin həll etmə bacarığı
- Komanda işi bacarığı
- Ünsiyyət bacarıqları

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox