IT Helpdesk

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Texnologiya

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    20 fevral 2020

  • Bitmə tarixi

    21 mart 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. İT Help Desk Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

“Ziraat Bank Azərbaycan” ASC IT departamentində IT Helpdesk vəzifəsinə işə dəvət edir.

Vəzifəyə olan tələblər:

• Texniki sahə üzrə Ali təhsil;
• İT sahəsində ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
• Şəbəkə avadanlıqları (Hub-Switch) üzrə ilkin biliklər;
• Şəbəkə kabelləri üzrə biliklər və sonlandırma işlərini bacarma qabiliyyəti;
• Kameraların işləmə prinsipi üzrə ilkin biliklər (İP+Analoq);
• Fayl server üzrə baza bilikləri;
• Komandada işləmək qabiliyyəti;
• Üzərində işləmək və daim inkişaf etmək qabiliyyəti.

Əsas vəzifələr:

• Domen şəbəkələrində istifadəçilərin idarə olunması (Active Directory);
• Əməliyyat sistemlərinin yazılması;
• Şəbəkə printerlərin quraşdırılması və kartriclərin dolumuna nəzarət olunması;
• Kompyüterlərdə yaranan gündəlik problemlərin diaqnostikası və aradan qaldırılması;
• İstifadəçilərin MS Office proqramlarında yaranmış problemlərin həllində kömək göstərilməsi..

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər mart ayının 19-dək öz CV formalarını cv@ziraatbank.az elektron ünvanına təqdim etməlidirlər. Müraciət məktubunun mövzu hissəsində “IT Helpdesk” qeyd etməyiniz vacibdir.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox