IT Help desk

ProSol QSC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Proqramlaşdırma

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    01 oktyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    31 oktyabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. İT Help Desk Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

IT Help desk

Vəzifə öhdəlikləri:

• “Hardware” və “Software” sistemlərinin quraşdırılması;
• Şəbəkəyə qoşulmuş kompüterlərin, məlumat bazasının təhlükəsizliyinin və daim işlək vəziyyətdə olmasının təmin edilməsi;
• Məlumatların təhlükəsizliyi və saxlanılmasının təmin edilməsi;
• Sistem problemlərinin həlli və diaqnostikası;
• Avadanlıqların quraşdırılması və sazlanması.


Namizədə tələblər:

• Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
• Minimum 1 il iş təcrübəsi;
• İstifadəçilərə texniki dəstək vermək bacarığı (Proqram təminatının yazılması,silinməsi,driverlərin yazılmasıprinterlərin tanıdılması və s.);
• Proqram və şəbəkələrdə yaranacaq problemlərin müəyyən olunması və aradan qaldırılması bacarığı;
• Analitik zəka,insanlarla işləmək qabiliyyəti;
• Ünsiyyətcil,məsuliyyətli,təşəbbüskar.

Vakansiyaya müraciət etmək üçün mövzu yerində “IT Help desk” qeyd etməklə CV-ləri hr@prosol.az ünvanına göndərə bilərsiniz.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox