İstedadların idarə edilməsi və inkişaf üzrə mütəxəssis

İstedadların idarə edilməsi və inkişaf üzrə mütəxəssis

PAŞA Sığorta
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnsan resursları

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    26 sentyabr 2024

  • Bitmə tarixi

    31 oktyabr 2024

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. İstedadların idarə edilməsi və inkişaf üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Şirkətdaxili istedad bazasının təşkili üçün aidiyyatı struktur rəhbərləri ilə birgə işlərin görülməsi;                                                                                
  • Təşkilat səviyyəsində səylərin performansın idarəedilməsi və performasın təkmilləşdirilməsi proqramlarının şirkətin davamlı olaraq strateji ehtiyacları ilə uyğunluq təşkil etməsini yoxlamaq    
  • İstedadların performans göstəricilərinin analiz olunması;                 
  • İstedadların davamlı inkişafına dəstək göstərilməsi;                                                 
  • Təlim büdcəsinin icrasına nəzarət periodik analizlərin aparılması və nəzarətdə saxlamaq
  • Təlim təchizatçılarının dəyərləndirilməsi prosesinə nəzarət;                                    
  • Şirkət daxilində mövcud olan kommunikasiya boşluqlarının təyin olunması və müvafiq tədbirlər planının hazırlanması və icrasına nəzarət;                                   
  • Kommunikasiya kanallarının yaradılması, idarə olunması və mövcud kanalların effektivliyini yoxlamaq və kontrol etmək;                                                  
  • İntranet Platformasının yeni funksionallıqlarla mütəmadi inkişaf etdirilməsi və effektivliyinə nəzarət;                                                             
  • Key role, critical skills holder və high potential anlayışlara dair müvafiq təsvirin və kriteriyaların formalaşdırmaq;                                                                               
  • Succession planning prosesi üzrə nəticələrə dair boşluqların analizi - funsional və şirkət səviyyəsində, tədbirlərin siyahısı və məsul şəxsləri müəyyən etmək;        
  • Performans dəyərləndirmə proseslərinin təşkili və reallaşması prosesinə nəzarət;
  • Hədəflərin təyin edilməsində iştirak etməklə, yarımillik izləmə və il sonu qiymətləndirmə prosesinin həyata keçirilməsini təşkil etmək, fərdi, komanda və təşkilati inkişafına nəzarət edilməsi;   
  • Şirkət tərəfindən təşkil edilən tədbir, iclas və görüşlərdə aktiv iştirak etmək ;
  • Rəhbərlik tərəfindən gördüyü işlər istiqamətində verilən sorğu və digər tapşırıqları yerinə yetirmək.                                                                           

 

BİLİKLƏR:

  • Ali təhsil
  • Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı (Rus dili arzuolunandır)
  • Təlim və İnkişaf prosesi haqqında biliklər
  • Əmək qanunvericiliyi üzrə biliklər arzuolunandır
  • PHRi, SHRM, CİPD kimi beynəlxalq sertifikatlar arzuolunandır

 

TƏCRÜBƏ:

  • Sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi

 

BACARIQLAR:

  • Yazılı və şifahi ünsiyyət
  • Nəticə yönümlü
  • Təhlil
  • Məsuliyyətlik
  • Detallara diqqət
  • Təşkilatçılıq
  • Komandada işləmək bacarığı.

 

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox