- Açıq vakansiyaları təhlil etmək, şirkətdaxili və şirkətxarici elanları hazırlamaq və yerləşdirmək;
- Elan olunan vakansiyalar üzrə namizədlərin axtarışı;
- Gündəlik müsahibə cədvəlinin aparılması;
- Namizədlər üçün imtahanların və test yoxlanışlarının təşkili;
- Müsahibədən sonra namizədlərə nəticələrlə bağlı məlumatın verilməsi;
- Müsahibə nəticələrinin qeydiyyatının aparılması;
- İşə qəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərini məlumatlandırmaq;
- İşə qəbul layihələrinin təşkilində yaxından iştirak etmək;
- Şirkətin işə qəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
- İşçi qüvvəsinin planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- İşəqəbul hesabatlarının hazırlanması;
- Rəhbərlik təfərindən təyin olunmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Namizədə tələblər:- İşə qəbul sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, psixologiya, sosiologiya, heyətin idarə olunması, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır);
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
- Elektron Hökümət Portalları ilə (e-gov; e-sosial; İSB) işləmə bacarığı;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı arzuolunandır)
- Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı.
- İngilis və rus dili arzu olunandır;
- ATS platformalarla tanışlıq və ya təcrübə üstünlükdür
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Beş günlük iş həftəsi
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!