- Şirkət əməkdaşlarının təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək, illik təlim planını hazırlamaq və təşkil etmək;
- Şirkətdaxili və xarici təlimləri araşdırmaq, təşkil etmək və effektivliyinin qiymətləndirilməsi prosesini həyata keçirmək;
- Öyrənmə və İnkişaf portalında (LMS) işini təşkili və mütəmadi təkmilləşdirmək;
- Şirkətdə əmək fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak etmək;
- Karyera xəritələrinin hazırlanmasını və tətbiq edilməsini təmin etmək;
- Kritik vəzifələr və davamçı proqramını təşkil və təqib etmək;
- Kritik rollar, davamçılar üzrə fərdi inkişaf planlarını tərtib və icra etmək;
- Vəzifələr üzrə səriştə bazasının hazırlanması prosesində iştirak etmək;
- Vəzifə dəyərləndirmələri üzrə imtahanları təşkil etmək və icra etmək;
- Təlim və İnkişaf fəaliyyətləri üzrə mütəmadi hesabatlar hazırlamaq, təhlillər həyata keçirməkdə dəstək olmaq.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti mövcuddur;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Təlim və İnkişaf sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office bilikləri (MS Excel və MS Power Point yaxşı səviyyədə);
- Məsuliyyətlilik, planlama və təşkiletmə, əməkdaşlıq, effektiv ünsiyyət, təqdimetmə,problem həll etmə bacarığı;
- Təlim, öyrənmə və inkişaf sahəsində nəzəri və praktiki biliklər.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!