- Risklərin müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsi metodlarının hazırlanması;
- Risk nəzarət və özünü qiymətləndirmə alətinin tətbiqi;
- Risk nəzarət matrisasının hazırlanması və dövri olaraq yenilənməsi;
- Risk və insidentlərin idarə edilməsi sisteminin təşkili;
- Bankdaxili normativ sənədlərin, məhsul və xidmət passportlarının, risk nəzarət mexanizmlərinin nəzərdən keçirilməsi və müvafiq rəyin verilməsi;
- Stress testlərin keçirilməsi və ssenari analizlərinin aparılması;
- Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması, təhlillərin həyata keçirilməsi və lazımı hesabatların tərtib olunması;
- Əməliyyat risklərinin idarə edilməsində analitik, təhlil yönümlü yanaşmalardan istifadə edilməsi;
- Proseslərin təhlili, risk faktorlarının aşkar edilməsi və qiymətləndirilməsi;
- Əməliyyat risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşının alınmasıı ilə bağlı təkliflərin verilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə);
- Risklərin (xüsusilə əməliyyat riskləri) idarə edilməsi üzrə sertifikatların olması üstünlükdür;
- Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Biznes proseslərinin tənzimlənməsi barədə qanunvericilik aktları və AR Mərkəzi Bankının müvafiq normativləri və qaydaları barədə biliklər;
- Zərurət olduqda monitorinq, qiymətləndirmə və ya təlimlərin keçirilməsi məqsədilə şəhər və region filiallarına səfərlər edə bilməsi;
- MS Excel, PowerPoint və Word proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti;
- Azərbaycan dili mükəmməl olmalıdır, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!