Görəcəyiniz işlər:
- Agile ofisdə yaradılan və təkmilləşdirilən bank məhsulları və biznes proseslərə dair risk yönümlü qiymətləndirmə istiqamətində dəstəyin verilməsi;
- Layihələrin analizi zamanı yarana biləcək potensial riskləri müəyyən etmək və report hazırlanmasını təmin etmək;
- Agile idarə etmə proseslərinin digər bankdaxili proseslər ilə birgə effektiv çalışma yanaşmalarının müəyyən edilməsi və aidiyyati strukturlar ilə razılaşdırılması;
- Zəruri hesabatların hazırlanması və standartların müəyyən edilməsi;
- Müvafiq proses və qaydalar üzrə sənədlərə risk yönümlü rəylərin verilməsi;
- Agile ofisin fəaliyyəti ilə bağlı təkliflərin verilməsi və həmin təkliflərin müzakirə edilməsində iştirak etmək;
- Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində risk indikatorlarına dair məlumatların toplanmaq, təhlillərin həyata keçirilməsi və lazımi hesabatların tərtib olunması üzrə təkliflər verməklə hesabtlığı aparılmaq
- Vəzifə öhdəliklərinin icrası ilə bağlı digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı əlaqədə fəaliyyət göstərmək.
Bizim üçün uyğun namizəd
- Ali təhsilə (maliyyə və iqtisadi sahədə təhsil üstünlükdür);;
- Əlaqədar sahələrdə minimum 1 illik iş təcrübəsinə (Bank sektoru);
- MS Ofis proqramları ilə işləmə bacarığına;
- Qanunvericilik, sənədləşmə, bank qanunvericiliyi, banklarda risklərin idarə olunması haqqında qaydalar, AR MB-nin digər normativ aktları üzrə biliklər;
- Yaxşı səviyyədə ingilis dili biliklərinə (Rus dili arzu olunandır);
- Hüquqi şəxslərə xidmət bölməsində təcrübəsi və Bankın pərakəndə və korporativ məhsulları üzrə biliklər;
- Agile/Scrum metodologiyaları üzrə biliklərə sahib olandlr.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!