Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 2412
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
10 Avqust 2020
Elan tarixi
09 Sentyabr 2020
Bitmə tarixi
1946
Baxılıb
İş barədə məlumat
1. Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləli qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq.
2. Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə. yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək.
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı
Kompetensiyalar: hörmətçil, səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı, diqqətli, fikirlərini aydın izah edən, komanda ruhu yüksək olan, dürüst, cəld
Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri): Zəng mərkəzi, üz-üzə müştəri xidmətləri, qəbul şöbəsi (receptionist)
İş təcrübəsi: 1-3 il
Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus-əla,ingilis dilləri; MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word
Xüsusi tələblər: Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
CV-lər hr@komtec.az mailinə göndərilsin.a
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
İnzibatçılıq üzrə mütəxəssis - Şəmkir
ABB
Texniki işlər üzrə mütəxəssis
Aura MT MMC
Təlim Koordinatoru
Baby Safety
Xəzinədar/Koordinator
Missiya Təhsil Şirkəti
Asistent
Arzena Design
Оператор call-центра
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Korporativ əlaqalər üzrə menecer
One Smart Star Azerbaijan
Xadimə
Təhsildə Araşdırma və İnkişaf Mərkəzi
Satış Meneceri
Anadolu Group
İşçi cəlbi və seçimi şöbəsində təcrübəçi
Kapital Bank
Assistent
ABB
Katibə
Ayla Hüquq Mərkəzi MMC
Ofis meneceri
Artlife Azerbaijan
Reception
Modern İdman və Əyləncə Mərkəzi
Resepşn
"Envix Print" MMC
Kadrlar üzrə mütəxəssis
FS MMC
Elan № 2412
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vakansiyaları
10 Avqust 2020
Elan tarixi
09 Sentyabr 2020
Bitmə tarixi
1946
Baxılıb