Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
10 avqust 2020
09 sentyabr 2020
1. Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləli qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq.
2. Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə. yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək.
Namizədə tələblər:Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı
Kompetensiyalar: hörmətçil, səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı, diqqətli, fikirlərini aydın izah edən, komanda ruhu yüksək olan, dürüst, cəld
Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri): Zəng mərkəzi, üz-üzə müştəri xidmətləri, qəbul şöbəsi (receptionist)
İş təcrübəsi: 1-3 il
Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus-əla,ingilis dilləri; MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word
Xüsusi tələblər: Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
CV-lər hr@komtec.az mailinə göndərilsin.a
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.