Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis

Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis

Kapital Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Bank xidməti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    17 sentyabr 2024

  • Bitmə tarixi

    27 oktyabr 2024

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Əlaqə Mərkəzi üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Öhdəliklər:

 

  • 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
  • Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
  • Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
  • Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
  • Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
  • Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
  • Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.

 

Tələblər

Sizin barənizdə:

 

  • Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
  • Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
  • Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
  • Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
  • Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
  • Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox