Bakı
Razılaşma ilə
Tam-ştat
06 iyul 2020
05 avqust 2020
• Şirkətdaxili sənədlərin hazırlanması və qeydiyyatı.
• Şirkətə gələn zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi.
• Əmr, məktub, akt və sair sənədlərin tərtibi.
• Direktorun görüş cədvəllərini hazırlamaq və görüşləri təşkil etmək.
• Şirkətin direktorunun keçirdiyi qəbulların, danışıqların, müşavirələrin və yığıncaqların zəruri hazırlığını, o cümlədən, lazım olan materialların yığımı, referat və arayışların hazırlanması, ıştirakçıların müşavirənin və yığıncağın tarixi, yeri və gündəliyi haqqında məlumatlandırılması və s.
• Keçirilən müşavirələrin protokollaşdırılması.
İş şərtləri:
• ARƏM əsasən rəsmiləşdirmə.
• Rəsmi, stabil ödənilən əmək haqqı.
• İcbari siğorta.
• 1-ci 5-ci günlər 09-00-dan 18-00-a qədər. Şənbə günü 09-00-dan 15-00-a qədər. İstirahət günü bazar günüdür.
• Korporativ nömrə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV– lərini arzu.kerimova.m@gmail.com elektron ünvanına göndərə bilərlər ( məktubun mövzu bölməsində Direktor köməkçisi vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmıyacaqdır).
Namizədə tələblər:• Ali təhsil.
• Müvafiq sahədə ən azı 2 il təcrübə.
• Cinsi - qadın (25-35 yaş)
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili - doğma, İngilis dili – yaxşı, Rus dili - yaxşı.
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
Şəxsi keyfiyyətləri:
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
• Ünsiyyət, rabitə və komandada işləmək bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.