Təsvir
- Daxili nəzarət prosedurlarının sənədləşdirilməsində dəstək vermək;
- Əməliyyat və maliyyə prosesləri üzrə məlumat toplamaq və analiz etmək;
- Daxili nəzarət hesabatlarının hazırlanmasında komanda üzvlərinə kömək göstərmək;
- Uyğunsuzluq və risklərin müəyyən olunması üçün məlumatların analizində iştirak etmək;
- Departamentin gündəlik fəaliyyətinə dəstək göstərmək və lazımi hallarda inzibati işlərə yardım etmək;
- Tətbiq olunan daxili nəzarət sistemləri ilə bağlı təkliflərin hazırlanmasında iştirak etmək.
Tələblər
- Ali təhsil (Maliyyə,Mühasibat,İqtisadi sahə üstünlükdür) ;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməsi (xarici dil biliyi arzuolunandır);
- Kompüter proqramlarında işləmək qabiliyyəti (Microsoft Office);
- ACCA və sahə üzrə digər sertifikatların olması üstünlükdür;
- Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarığı;
- Yüksək diqqət və detallara qarşı həssaslıq;
- Məlumatların məxfiliyini qorumağa həssas yanaşma.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!