Bakı
Menecment
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
20 oktyabr 2020
19 noyabr 2020
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştərilərin məlumat bazasının idarə edilməsi:
- Məlumat bazasında müştərilər haqqında əsas informasiyanın saxlanılması
- Verilənlər bazasına yeni müştərilər haqqında məlumatın vaxtında, tam və keyfiyyətli ötürülməsinin təşkili və nəzarətdə saxlanılması
- Müştəri məlumat bazasının fasiləsiz işinə nəzarət, problemlərin yaranması halında - bu haqda uyğun bölmələrə məlumatın verilməsi
• CRM sisteminin qurulması:
- Verilənlər bazasının statistik məlumatları, daimi olaraq onların təhlili və seqmentləşdirilməsi (bir və ya bir neçə reklam kampaniyası üçün)
• Marketinq layihələrinin aparılması
- Reklam kampaniyalarının təqvim planının hazırlanması
- Reklam kampaniyaları haqqında müştərilərə məlumatın verilməsi (göndərilmələrin siyahılarının tərtib edilməsi: Göndərilməni həyata keçirmək üçün texniki tapşırığın hazırlığı; göndərilmə prosesinin koordinasiyası)
- Hazırlıq, koordinasiyalar və promo keçirilməsinə nəzarət - tədbirlər, partnyorlarla tədbirlər və ya müştəri günləri
• Muştərilərlə iş
- Müştəri (saytda və ya satış nöqtələrində) sorğularının keçirilməsi, hansılar ki, müştərilərin üstün tutulmalarını müəyyən edir
- Onların analizi əsasında yaradılmış auditoriyaya görə strategiyasının hazırlanması
- Təşkilat və müştərilərin əlaqələrin idarə edilməsi, məsələn, sms vasitəsilə - göndərilmələr, elektron poçtla sorğular
- Potensial müştərilərin analizi, onların tələblərinin müəyyənləşdirilməsi
• Əməkdaşlarla iş
- İşgüzar əməkdaşlarla müzakirə, onların narazılıqlarının və təkliflərinin üzə çıxarılması
- Biznes üzrə əməkdaşların gələcək imkanlarının və etibarlılığının qiymətləndirilməsi
• AR-in banklar və bank fəaliyyəti haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi, AR MB-nin filialların və kredit təşkilatlarının bölmələrinin fəaliyyət məsələləri üzrə normativ sənədləri, əmək qanunvericiliyi haqqında bilik
• Maliyyə və mühasibatlıq hesabatları formaları üzrə biliklər, onları təhlil etmək və kollegial orqanlara təqdim etmək üçün zəruri analitik materialların hazırlanması bacarığı
• Beynaxalq ödəniş sistemleri qüvvədə olan tələbləri haqqında bilik.
• AR-in Əmək qanunvericiliyinin əsasları haqqında bilik
• Bank sisteminin quruluşu və bank işinin əsasları haqqında bilik
• Microsoft office proqramlarından istifadə bacarığı
• Xarici dil bilikləri - rus dili, inglis dili arzu olunandır
• İdarəetmə bacarıqları
• Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət
• Səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Komanda ilə işləmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti
• İşlərini planlaşdırma bacarığı
• Məsuliyyətlilik
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “CRM_manager” qeyd etməklə öz tərcümeyi-hallarını (cv-lərinizi) cv@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.