CRM şöbəsinin rəhbəri

CRM şöbəsinin rəhbəri

Yelo Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    20 oktyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    19 noyabr 2020

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

• Müştərilərin məlumat bazasının idarə edilməsi:
  - Məlumat bazasında müştərilər haqqında əsas informasiyanın saxlanılması
  - Verilənlər bazasına yeni müştərilər haqqında məlumatın vaxtında, tam və keyfiyyətli ötürülməsinin təşkili və nəzarətdə saxlanılması
  - Müştəri məlumat bazasının fasiləsiz işinə nəzarət, problemlərin yaranması halında - bu haqda uyğun bölmələrə məlumatın verilməsi
• CRM sisteminin qurulması:
  - Verilənlər bazasının statistik məlumatları, daimi olaraq onların təhlili və seqmentləşdirilməsi (bir və ya bir neçə reklam kampaniyası üçün)
• Marketinq layihələrinin aparılması
  - Reklam kampaniyalarının təqvim planının hazırlanması
  - Reklam kampaniyaları haqqında müştərilərə məlumatın verilməsi (göndərilmələrin siyahılarının tərtib edilməsi: Göndərilməni həyata keçirmək üçün texniki tapşırığın hazırlığı; göndərilmə prosesinin koordinasiyası)
  - Hazırlıq, koordinasiyalar və promo keçirilməsinə nəzarət - tədbirlər, partnyorlarla tədbirlər və ya müştəri günləri
• Muştərilərlə iş
  - Müştəri (saytda və ya satış nöqtələrində) sorğularının keçirilməsi, hansılar ki, müştərilərin üstün tutulmalarını müəyyən edir
  - Onların analizi əsasında yaradılmış auditoriyaya görə strategiyasının hazırlanması
  - Təşkilat və müştərilərin əlaqələrin idarə edilməsi, məsələn, sms vasitəsilə - göndərilmələr, elektron poçtla sorğular
  - Potensial müştərilərin analizi, onların tələblərinin müəyyənləşdirilməsi
• Əməkdaşlarla iş
  - İşgüzar əməkdaşlarla müzakirə, onların narazılıqlarının və təkliflərinin üzə çıxarılması
  - Biznes üzrə əməkdaşların gələcək imkanlarının və etibarlılığının qiymətləndirilməsi


Namizədə tələblər:

• AR-in banklar və bank fəaliyyəti haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi, AR MB-nin filialların və kredit təşkilatlarının bölmələrinin fəaliyyət məsələləri üzrə normativ sənədləri, əmək qanunvericiliyi haqqında bilik

• Maliyyə və mühasibatlıq hesabatları formaları üzrə biliklər, onları təhlil etmək və kollegial orqanlara təqdim etmək üçün zəruri analitik materialların hazırlanması bacarığı

• Beynaxalq ödəniş sistemleri qüvvədə olan tələbləri haqqında bilik.

• AR-in Əmək qanunvericiliyinin əsasları haqqında bilik

• Bank sisteminin quruluşu və bank işinin əsasları haqqında bilik

• Microsoft office proqramlarından istifadə bacarığı

• Xarici dil bilikləri - rus dili, inglis dili arzu olunandır

• İdarəetmə bacarıqları

• Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət

• Səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Komanda ilə işləmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti

• İşlərini planlaşdırma bacarığı

• Məsuliyyətlilik

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “CRM_manager” qeyd etməklə öz tərcümeyi-hallarını (cv-lərinizi) cv@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #840260

  • 1012

Kateqoriya Menecment

İş rejimi Tam-ştat

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox