CRM şöbəsinin rəhbəri

CRM şöbəsinin rəhbəri

Yelo Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    20 oktyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    19 noyabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

• Müştərilərin məlumat bazasının idarə edilməsi:
  - Məlumat bazasında müştərilər haqqında əsas informasiyanın saxlanılması
  - Verilənlər bazasına yeni müştərilər haqqında məlumatın vaxtında, tam və keyfiyyətli ötürülməsinin təşkili və nəzarətdə saxlanılması
  - Müştəri məlumat bazasının fasiləsiz işinə nəzarət, problemlərin yaranması halında - bu haqda uyğun bölmələrə məlumatın verilməsi
• CRM sisteminin qurulması:
  - Verilənlər bazasının statistik məlumatları, daimi olaraq onların təhlili və seqmentləşdirilməsi (bir və ya bir neçə reklam kampaniyası üçün)
• Marketinq layihələrinin aparılması
  - Reklam kampaniyalarının təqvim planının hazırlanması
  - Reklam kampaniyaları haqqında müştərilərə məlumatın verilməsi (göndərilmələrin siyahılarının tərtib edilməsi: Göndərilməni həyata keçirmək üçün texniki tapşırığın hazırlığı; göndərilmə prosesinin koordinasiyası)
  - Hazırlıq, koordinasiyalar və promo keçirilməsinə nəzarət - tədbirlər, partnyorlarla tədbirlər və ya müştəri günləri
• Muştərilərlə iş
  - Müştəri (saytda və ya satış nöqtələrində) sorğularının keçirilməsi, hansılar ki, müştərilərin üstün tutulmalarını müəyyən edir
  - Onların analizi əsasında yaradılmış auditoriyaya görə strategiyasının hazırlanması
  - Təşkilat və müştərilərin əlaqələrin idarə edilməsi, məsələn, sms vasitəsilə - göndərilmələr, elektron poçtla sorğular
  - Potensial müştərilərin analizi, onların tələblərinin müəyyənləşdirilməsi
• Əməkdaşlarla iş
  - İşgüzar əməkdaşlarla müzakirə, onların narazılıqlarının və təkliflərinin üzə çıxarılması
  - Biznes üzrə əməkdaşların gələcək imkanlarının və etibarlılığının qiymətləndirilməsi


Namizədə tələblər:

• AR-in banklar və bank fəaliyyəti haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi, AR MB-nin filialların və kredit təşkilatlarının bölmələrinin fəaliyyət məsələləri üzrə normativ sənədləri, əmək qanunvericiliyi haqqında bilik

• Maliyyə və mühasibatlıq hesabatları formaları üzrə biliklər, onları təhlil etmək və kollegial orqanlara təqdim etmək üçün zəruri analitik materialların hazırlanması bacarığı

• Beynaxalq ödəniş sistemleri qüvvədə olan tələbləri haqqında bilik.

• AR-in Əmək qanunvericiliyinin əsasları haqqında bilik

• Bank sisteminin quruluşu və bank işinin əsasları haqqında bilik

• Microsoft office proqramlarından istifadə bacarığı

• Xarici dil bilikləri - rus dili, inglis dili arzu olunandır

• İdarəetmə bacarıqları

• Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət

• Səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı

• Komanda ilə işləmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti

• İşlərini planlaşdırma bacarığı

• Məsuliyyətlilik

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “CRM_manager” qeyd etməklə öz tərcümeyi-hallarını (cv-lərinizi) cv@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #840260

  • 951

Kateqoriya Menecment

İş rejimi Tam-ştat

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox