- Müştəri ehtiyacı dövrünün (customer journey) inkişafı və optimizasiyası üçün data analizi metodları tətbiq etmək;
- Verilən datanı məlumata və şirkət üçün rəqabət üstünlüyünə çevirmək
- Data analitika alətlərinin işdə tətbiqi
- Böyük həcmli məlumatların təhlili və işlənməsi;
- İstehlakçı davranışının təhlili və proqnozlaşdırılması, müştəri bazasının seqmentləşdirilməsi (klasterizasiya, təsnifat, modelləşdirmə, proqnozlaşdırma);
- Müştəri bazasının modelləşdirilməsi və məhsul tətbiqlərinin fərdiləşdirilməsi;
- Baza daxili proseslərinin effektivliyinin təhlili;
- Dövri proqnoz hesabatlarının tərtibi və məlumatların təqdimatı;
- Hər CRM-kampaniyasl üçün huninin qurulması – səmərəlilik hesabatı;
- Maşın öyrənmə (Machine Learning) modelləri qurmaqla biznes ölçümlərini inkişaf etdirmək üçün fərziyyələrin hazırlanması və sınaması;
- Məlumat bazasının statistik məlumatları ilə müntəzəm iş, onların təhlili və seqmentasiya (bu və ya digər marketinq aksiyasının keçirilməsi üçün);
- Yeni məhsullar üzrə ölçmələrin həyata keçirilməsi;
- Məqsədli auditoriya ilə qarşılıqlı fəaliyyətin təhlili əsasında strategiyanın işlənib hazırlanması. Müştərilərlə qarşılıqlı fəaliyyətin təşkili və koordinasiyası, məsələn, sms – göndərişlər, elektron poçtla sorğular;
- Pərakəndə blokun hesabatlarının hazırlanması;
- Müştəriyönümlü analitikanın hazırlanması.
- Web-dən məlumat çəkmək web scraping
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (texniki sahə üzrə)
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli,rus və ingilis dili arzuolunandır
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi
- MS Office (Excel yüksək səvviyədə), SQl, Phyton bilikləri
- Komandada işləmək bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!