Vəzifə öhdəlikləri:
- Call center əməliyyatlarını effektiv şəkildə idarə etmək və komanda üçün optimal iş mühitini yaratmaq
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün təkliflər vermək və xidmətin keyfiyyətini daim yüksəltmək
- Yeni əməkdaşların təlim və inkişaf prosesində iştirak etmək, onların səmərəli fəaliyyətini təmin etmək
- Gündəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq, zəng statistikalarını analiz edərək iş prosesini optimallaşdırmaq
- Komandanın fəaliyyətini izləmək, iş prosesini inkişaf etdirmək və gələcəkdə rəhbər vəzifəsinə keçid üçün lazımi bacarıqları inkişaf etdirmək
Tələblər:
- Call center və ya müştəri xidmətləri sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi
- Liderlik və komanda idarəetmə potensialı
- Effektiv ünsiyyət, aktiv dinləmə və problem həll etmə bacarıqları
- Azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı (İngilis və Rus dili üstünlükdür)
- Stressə davamlılıq və çoxsaylı zəngləri idarə etmək bacarığı
- Müştəri yönümlü yanaşma və satış bacarıqları
- Analitik düşüncə və hesabatlarla işləmək bacarığı
Təklif edirik:
- Karyera inkişafı: Yüksək performans göstərən namizəd rəhbər vəzifəsinə yüksəlmə şansı əldə edəcək
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı və bonus sistemi
- Gənc və dinamik komanda ilə işləmək imkanı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!