Call Center Rəhbəri

Call Center Rəhbəri

Prosper LLC

Vaxtı bitmiş

800 AZN

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Call Center Rəhbəri vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 16493

Call Center Rəhbəri vakansiyaları

Call Center Rəhbəri vakansiyaları

05 Fevral

Elan tarixi

16 Mart

Bitmə tarixi

15041

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

3 ildən 5 ilə qədər

İş stajı

800 AZN

Əmək haqqı AZN

Tam-ştat

İş rejimi

Xidmət

Sahə

Digər

Kateqoriya

İş barədə məlumat

Çağrı Mərkəzi Rəhbəri Vakansiyası

Vəzifə Təsviri:
Çağrı mərkəzi rəhbəri, Peşəkar İnkişaf Mərkəzinin kurslarına müraciət etmiş namizədlər ilə kommunikasiyanın, məzunlar işlə təminatı məqsədi ilə kommunikasiyanın təşkili və çağrı mərkəzinin əməkdaşların inkişafını təmin edən əsas rol oynayır. Bu vəzifə, məlumat bazasının dəqiq idarə edilməsindən, əməkdaşların təlim və inkişafından, eləcə də iş proseslərinin idarə olunması və optimallaşdırılmasından ibarətdir.

Əsas Vəzifələr və Öhdəliklər:

  • Müsahibələrə Dəvət: Potensial namizədləri müsahibəyə dəvət etmək və ən uyğun adayların seçilməsi proseslərini idarə etmək.
  • Tələbələrin İşlə Təminatında Dəstək: Tələbələrin karyera hədəflərinə uyğun iş imkanları ilə təmin edilməsində köməklik göstərmək.
  • Məlumat Bazasının İdarə Edilməsi: Çağrı mərkəzinə aid məlumat bazasının dəqiq və aktual saxlanılmasını təmin etmək.
  • Tapşırıqların İdarə Edilməsi: Çağrı mərkəzi əməliyyatlarının effektiv idarə olunması və operatorlara lazımi dəstəyin göstərilməsi.
  • İşlərin Planlanması: Günlük və həftəlik iş planlarının hazırlanması və icrası.
  • Yeni Əməkdaşların Təlimi: Yeni əməkdaşların işə oriyentasiya və təlimatlandırılması.
  • İşin Keyfiyyətinə Nəzarət: İş proseslərinin və əməkdaşların performansının qiymətləndirilməsi və tənzimlənməsi.

Tələb Olunan Bacarıqlar və Təcrübə:

  • İş Təcrübəsi: Ən azı 3 il çağrı mərkəzi idarəçiliyi və ya müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsi.
  • Liderlik Bacarıqları: Komanda idarə etmə və motivasiya vermə qabiliyyəti.
  • Təşkilatçılıq Bacarıqları: Çoxsaylı vəzifələri effektiv şəkildə idarə etmə və prioritetləri müəyyənləşdirmə bacarığı.
  • Analitik Düşünçə: Mürəkkəb məlumatları analiz etmə və məntiqli qərarlar qəbul etmə qabiliyyəti.
  • Ünsiyyət Bacarıqları: Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, müxtəlif qruplarla effektiv işləmək qabiliyyəti.
  • Texnoloji Savad: Məlumat bazaları, CRM sistemləri və çağrı mərkəzi texnologiyalarında iş təcrübəsi.
  • Problem Həlli: Tənqidi düşüncə və problem həlli bacarıqları, mürəkkəb vəziyyətlərdə sürətli və effektiv həll yolları tapma qabiliyyəti.
  • Dəyişikliyə Uyğunluq: Yüksək sürətli və dəyişən iş mühitində işləmək qabiliyyəti, dəyişikliklərə tez uyğunlaşma.
  • Komanda İşinə Sadiqlik: Komanda məqsədlərinə nail olmaq üçün şəxsi məqsədlərdən imtina etmək qabiliyyəti.

Digər Tələblər:

  • Müvafiq sahədə sertifikatlar (məsələn, çağrı mərkəzi idarəetməsi, müştəri xidmətləri məsuliyyəti və s.) üstünlük təşkil edə bilər.
  • İş qrafiki və məkan tələblərinə uyğun olaraq, mümkün olan əlavə saatlarda və ya növbələrdə işləməyə hazır olmaq.

Biz Nə Təklif Edirik:

  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə 
  • 6 günlük iş rejimi
  • Həftə içi günlər saat 10:00-dan 18:00-dək
  • Şənbə günü 10:00-dan 15:00-dək
  • Peşəkar inkişaf və karyera qurma imkanları!
  • Dinamik və dostluq mühiti olan iş yeri.

Müraciət Proseduru:
Maraqlanan namizədlərdən CV-lərini hr@prosper.az ünvanına "Çağrı Mərkəzi Rəhbəri Müraciəti" mövzusu ilə göndərmələri xahiş olunur.

Peşəkar İnkişaf Mərkəzi, hər kəsin bərabər iş imkanlarına malik olduğuna inanır və bütün namizədləri cinsiyət, irq, milliyət, din, yaş və fiziki məhdudiyyət kimi amillərə baxmayaraq qiymətləndirir.

Biz sizin müraciətinizi gözləyirik və Peşəkar İnkişaf Mərkəzinin bir hissəsi olmaq üçün sizi qarşılamaqdan məmnun olarıq!


Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!


Daha çox Digər vakansiyaları isbu.az-da - Axtardığın işbu!

Elan № 16493

Call Center Rəhbəri vakansiyaları

Call Center Rəhbəri vakansiyaları

05 Fevral

Elan tarixi

16 Mart

Bitmə tarixi

15041

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"