Çağrı Mərkəzi üzrə Operator

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    29 iyun 2020

  • Bitmə tarixi

    29 iyul 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

2017-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərən , yerli fast food brendi olmaqla, paytaxtda 10 filiala sahib “Əjdaha” MMC” Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyasını açıq elan edir.

Tələblər:

 İş təcrübəsi- 2 il;
 Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst bilməli;
 Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
 Yaş həddi: 20-30;
 Ünsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi.

Vəzifələr:

 Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
 Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə,müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək;
 Müdiriyyətin göstərişlərinin vaxtında yerinə yetirilməsi və hesabatın hazırlanıb təqdim edilməsi.

İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.

Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox