Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
29 iyun 2020
29 iyul 2020
2017-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərən , yerli fast food brendi olmaqla, paytaxtda 10 filiala sahib “Əjdaha” MMC” Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyasını açıq elan edir.
Tələblər:
İş təcrübəsi- 2 il;
Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst bilməli;
Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
Yaş həddi: 20-30;
Ünsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi.
Vəzifələr:
Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə,müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək;
Müdiriyyətin göstərişlərinin vaxtında yerinə yetirilməsi və hesabatın hazırlanıb təqdim edilməsi.
İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.