Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer

Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnzibati

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    25 fevral 2020

  • Bitmə tarixi

    26 mart 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer

Vəzifələr:

• Çağrı Mərkəzi təmsilçilərinin təkmilləşdirmək üçün təlimlər həyata keçirmək və liderlik etmək;
• Çağrı Mərkəzi Təmsilçilərinin suallarını cavablandırmaq, müştərilər ilə baş verən konfliktlər zamanı, yönləndirmək, çətinlik yaşadıqları sorğuları həll etmək;
• Komanda ilə daimi görüşləri təşkil etmək, suallarını cavablandırmaq, yönləndirmək;
• Müştəri məmnuniyyətini artırmaq;
• Şirkət hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək;
• Əvəzedilən və qaytarılan məhsulların qeydiyyatını aparmaq;

Tələblər:

• Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili biliyi;
• Müvafiq sahədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
• Müştəri yönümlü olmaq və konfliktləri həll etmək;
• Səbrli və stressə dayanıqlı;
• Liderlik və komanda ilə işləmə bacarığı;

İş şəraiti:

İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.

Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox