Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
25 fevral 2020
26 mart 2020
Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer
Vəzifələr:
• Çağrı Mərkəzi təmsilçilərinin təkmilləşdirmək üçün təlimlər həyata keçirmək və liderlik etmək;
• Çağrı Mərkəzi Təmsilçilərinin suallarını cavablandırmaq, müştərilər ilə baş verən konfliktlər zamanı, yönləndirmək, çətinlik yaşadıqları sorğuları həll etmək;
• Komanda ilə daimi görüşləri təşkil etmək, suallarını cavablandırmaq, yönləndirmək;
• Müştəri məmnuniyyətini artırmaq;
• Şirkət hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək;
• Əvəzedilən və qaytarılan məhsulların qeydiyyatını aparmaq;
Tələblər:
• Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili biliyi;
• Müvafiq sahədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
• Müştəri yönümlü olmaq və konfliktləri həll etmək;
• Səbrli və stressə dayanıqlı;
• Liderlik və komanda ilə işləmə bacarığı;
İş şəraiti:
İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.