Təsvir:
- Çağrı Mərkəzinə müvafiq struktur bölməsi tərəfindən daxil olan zəng müraciətlərinin qrup daxilində bölgüsünün aparılması;
- Çağrı Mərkəzinə təyin edilən yeni əməkdaşa adaptasiya proqramının mənimsənilməsində dəstək edilməsi;
- Tələb edilən statistik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Tez-tez rast gəlinən sualların emalı və FAQ –yə əlavə edilməsi üçün koordinatora təqdim edilməsi;
- Cavablanan zənglərdə müştəri istək və tələblərinin filtri və bu istiqamətdə hədəflərin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Sistem üzərindən operatorların ümumi iş prosesinə nəzarətin edilməsi;
- Operatorların peşəkarlıq səviyyələrinin yoxlanılması və iş prosesi ilə bağlı yaranan sualların cavablandırılması, yenilənən kampaniya və qaydaların mənimsənilməsində dəstək olunması;
- Operatorların stabil iş davamiyyətini təmin etmək üçün avadanlıq və aksesuarların sifarişi, təmiri və dəyişdirilməsi üçün rəhbərliyə müraciətin edilməsi.
İş şəraiti:
- İş günləri: 5 gün iş, 2 gün istirahət (həftə içi);
- İş saatı: 09:00-17:00 / 13:00-21:00.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi üstünlükdür;
- Müvafiq sahə üzrə ən az 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Müştəriyönümlülük;
- Analitik düşünmə;
- Dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!