Çağrı mərkəzi operatoru

Çağrı mərkəzi operatoru

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    07 iyun 2020

  • Bitmə tarixi

    07 iyul 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

“Bakı Taksi Xidməti” MMC

Vəzifə: Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru

Vəzifə öhdəlikləri:

• Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
• qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
• müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
• müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
• Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
• xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
• digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.

Namizədə verilən tələblər:

• Ali təhsilə üstünlük verilir
• azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli
• nitqi aydın və səlis olmalı
• fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
• müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı olmalı
• məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
• yaş həddi 18-35 həddində olan xanımlar

İş qrafiki: günaşırı, növbəli.

Əmək haqqı: müsahibə əsnasında müəyyən olunur.

Müraciət qaydası: CV-nizi info@btx.az elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını - “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox