Çağrı mərkəzi operatoru

Çağrı mərkəzi operatoru

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnzibati

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    28 yanvar 2020

  • Bitmə tarixi

    27 fevral 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

“İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC- Çağrı mərkəzi operatoru

Tələblər

Təhsil: Ali
Təcrübə: Arzuolunandır.
IT biliklər: MS Office (Word, Excel, Outlook və s.)
Dil: - İngilis –C1-C2 səviyyə, Rus – C1-C2 səviyyə (əlavə olaraq Ərəb, Çin, Yapon, İspan, Fransız dillərindən birini B1-B2 səviyyədə bilənlərə üstünlük veriləcək).

Funksiyalar

- Daxil olan zənglərin cavablandırılması;
- Müraciətlərin qeydə alınması;
- Xidmətlərlə bağlı məlumatların dəqiq və düzgün şəkildə ötürülməsi.

Bilik və bacarıqlar

- Gündəlik işlərdə vaxtın idarə edilməsi;
- Müxtəlif insanlarla müxtəlif ünsiyyət növlərindən istifadə etmək (məlumatı ötürmək üçün münasib ünsiyyət növünü seçmək);
- Yüksək səviyyədə şifahi ünsiyyət və nəzakətli davranış qabiliyyəti, stresə davamlılıq;
- Səlis və aydın danışıq tərzi;
- Yüksək nitq mədəniyyəti.

Namizədlər öz CV-lərini “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə hr@icenter.az elektron poçt ünvanına 28.02.2020-ci il tarixinə qədər göndərməlidir.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox