Çağrı Mərkəzi koordinatoru

Çağrı Mərkəzi koordinatoru

By Telecom LLC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Katibə / Resepşn

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    28 dekabr 2020

  • Bitmə tarixi

    27 yanvar 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifələr:

• Əməkdaşların təliminin təşkili;
• Yeni əməkdaşlara işin əsaslarının izahı;
• Operatorların iş keyfiyyətinə nəzarət;
• Çağrı Mərkəzi ilə əlaqəli olan bütün şöbələr ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması;
• Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının iş prosesinin planlaşdırılması və ona nəzarət;
• Müştərilər tərəfindən Çağrı Mərkəzinə daxil olan təkliflərin emalı və aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi;
• Daim yenilənən kampaniyalar haqda məlumatlı olub, onu əməkdaşlara düzgün şəkildə təqdim etmək.

İş şəraiti:

• Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə
• İş qrafiki: I-VI günlər saat 10:00 – 19:00 dək bazar- istirahət günüdür

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Çağrı Mərkəzi koordinatoru” qeyd edərək CV-nizi hr@bytelecom.com elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Namizədə tələblər:

• Ali təhsilli;

• Azərbaycan və rus dillərini səlis bilməli;

• Kompüter proqramlarından istifadə bacarığı;

• Kollektivdə işləmək bacarığı;

• İdarəetmə bacarığı;

• Stressədavamlılıq, səbr və operativlik;

• Müştərilərlə ünsiyyət təcrübəsi olmalıdır.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox