Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
04 iyun 2020
04 iyul 2020
Biznesin İnkişafı Üzrə Menecer
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin profili üzrə - sınaq, inspeksiya, kefiyyətə nəzarət, labarator xidmətləri – müəyyən texniki biliyə sahib olmaq və biliklərin mütəmadi inkişafı
• Şirkətin ümumi satışlarının ölçüləbilən şəkildə artırılması
• Davam edən işlərin həcminin artırılması və yeni işlərin cəlb olunması
• Şirkətin inkişafı üçün yeni ideyaların verilməsi
• Şirkətin profili üzrə bazar araşdırmasının aparılması
• Şirkətin profili üzrə respublikadaxili ve beynəlxalq tenderlərin izlənməsi;
• Tender şərtlərinin hüquqi cəhətdən araşdırılması və qiymətləndirilməsi;
• Tender təkliflərinin hazırlanmasının təşkili;
• Tender təkliflərinin və digər hüquqi sənədlərin tərcüməsi (azərbaycan dilindən ingilis dilinə və tərsinə, azərbaycan dilindən rus dilinə və tərsinə, rus dilindən ingilis dilinə və tərsinə);
• Müştəriyə göndərilmiş təkliflərin sıx şəkildə izləniməsi və həyata keçməsi üçün tələb olunan addımların vaxtında atılmasının təşkili;
• Respublikadaxili va xarici bines partnyorlarla yazışmaların aparılması ve biznes əlaqələrin yaradılması;
• Digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı işi təşkili.
• Reklam və marketinq işlərinə nəzarət
• Rəsmi orqanlara təqdim etmək üçün yeni prosedurun qeydiyyatı / təkrar qeydiyyat / məhsulların dəyişikliklərin qeydiyyatı üçün sənədlərin yoxlanılması və hazırlanması; Qeydiyyat prosesində zəruri normativ sənədlərin alınması, sorğuların vaxtı-vaxtında istıqamətləndirilməsi və cavablandırılması;
• Müxtəlif sərgilərdə, konfranslarda iştirak üçün prezentasiyaların, gündəliyin və digər sənədlərin hazırlanması;
• Vaxtaşırı olaraq şirkətin məhsulları, göstərdiyi xidmətlər haqqında potensial müştərilərə təkliflərin göndərilməsi;
• Azərbaycanda və xarici ölkələrdə keçirilən müxtəlif biznes tədbirlərdə iştirak etmək və şirkəti təmsil etmək;
• Şirkətin əlaqələrini genişləndirmək məqsədilə yerli və xarici tərəfdaşlarla görüşlərin keçirilməsi və danışıqların aparılması;
• Müxtəlif təşviq xarakterli məlumatların hazırlanmasında iştirak
Tələblər:
• Ali təhsil
• Ən azı 3 (üç) il iş təcrübəsi
• Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığı;
• Dil bilikləri (rus, ingilis dili)
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurabilmə qabiliyyətinə malik olmalı
• İşgüzar və məsuliyyətli olmalı;
Bilməli:
• İSO 9001:2008, İSO 14001:2015, OHSAS 18001:2007
• Hazırki vəzifə təlimatını, iş prosesinə aid prosedurları, qayda və təlimatları
• Əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik qaydalarını
• Fövqəladə hallar zamanı davranış qaydalarını
• Keyfiyyət İdarəetmə sistemi haqqında
Şərtlər:
• Əmək haqqı namizədlə görüş zamanı müəyyənləşdiriləcək.
• İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək (5 günlük iş rejimi)
• Şirkət tərəfindən naharla təmin ediləcək
Əlavə məlumat :
• Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Biznesin inkişafı üzrə menecer” yazaraq support@ces.az . ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
• Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.