- Şirkət daxilində icra olunan prosedurlar üzrə məlumatları toplamaq, proseslərin yetkinlik səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədi ilə müvafiq təklifləri hazırlamaq;
- Biznes proseslərin idarə edilməsi və daimi şəkildə təkmilləşdirilməsi üçün faydalı olan məlumatlar əsasında müvafiq tələbləri formalaşdırmaq;
- Həyata keçirilən proseslərin səmərəliliyini izləmək, əməliyyatların optimizasiyası prosesini təşkilatlandırmaq, o cümlədən zəruri tələbləri formalaşdırmaq.
- Proseslərin təhlili və optimizasiyası vasitəsi ilə əmək məhsuldarlığının artırılması tədbirlərini təşkil etmək;
- Şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsü aparmaq və onların icrasına nəzarət etmək;
- Təsdiq olunmuş planlaşdırma çərçivəsində təyin olunmuş hədəflərin icra olunmasına nəzarət etmək;
- Proseslər üzrə müvafiq blok-sxemləri təhlil etmək və proseslərdə baş tutmuş dəyişikliklər üzrə gündəlik hesabatları nəzərdən keçirərək department rəhbərinə təkliflər hazırlamaq;
- Biznes proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün faydalı hesab olunan məlumatları müvafiq struktur bölmələrdən əldə etmək, ehtiyac olduqda təhlil üçün xronometrajlar təşkil etmək və tələblərin formalaşdırılmasına nəzarət etmək;
- Şirkətin müvafiq proqram təminatında şöbə əməkdaşlarının iştirakı ilə yenilənmiş və təkmilləşdirilmiş biznes proseslərin tətbiq edilməsinə dəstək vermək;
- Şöbə əməkdaşlarının iştirakı ilə yenilənmiş və təkmilləşdirilmiş biznes proseslərin Şirkətin müvafiq texniki mühitlərində yoxlanılmasına nəzarət etmək;
- PAŞA Sığortada strateji layihələrin icra statuslarına və departamentlər üzrə spesifik təşəbbüslərin həyata keçirilməsi prosesinə dəstək vermək;
- Təşkilatın effektivliyinin dəyərləndirilməsi məqsədi ilə performansın idarəolunması proseslərinə dəstək olmaq;
- Şirkət daxilində yaradılmış olan işçi qruplarında iştirak etmək;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilməlidir;
- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığına sahib olmalıdır;
- Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır;
- Texniki (İT) biliklərin olması arzuolunandır;
Təcrübə:
- Biznes proseslərin təhlili və idarəedilməsi sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
Bacarıqlar:
- Komandada çalışmaq və idarəetmə bacarığı.
- Güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən proses metodologiyaları üzrə biliklər;
- Təşəbbüskarlıq, problem aşkarlama və həllər təqdim etmək bacarıqları;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!