- Bankın təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin mühasibat uçotunun aparılması;
- İlkin mühasibat, hesablaşma və ödəniş sənədlərinin qəbulu və hazırlanması, onların mühasibat və vergi qanunvericiliyinə uyğun hazırlanmasını, tamlığını və qorunub saxlanmasını təmin etməklə hazırlanması;
- Daxil olan pul vəsaitlərini, əsas vəsaitləri, əmtəə-material qiymətliləri, digər qiymətliləri və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat uçotu hesablarında düzgün və vaxtında əks etdirmək;
- Bankın fərdi və icarəyə götürülmüş əmlakının inventarizasiyasında iştirak və nəticələrin mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
- Digər aktivlər, debitorlar, passivlər və kreditorlar hesablarının inventarizasiyasının təşkili və nəticələrinin mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
- Bankın vergi uçotunun aparılması, vergi orqanları ilə hesablaşmaların aparılması, vergi hesabat və bəyannamələrinin düzgün və vaxtında tərtib və təqdim edilməsi;
- Əldə olunan əsas vəsaitlər, əmtəə-material qiymətliləri, iş və xidmətlərə görə podrartçı və tədarükçülərlə bağlanmış müqavilələrin uçotunun aparılması, müqavilələr üzrə öhdəliklərin vaxtında icrası və onlarla hesablaşmaların aparılması;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun (həm vergi, həm də maliyyə) aparılması;
- Ödənilməmiş borclar müqabilində balansa götütülmüş əmlkaın, fərdi və icarəyə götürülmüş əsas vəsaitlərin, lizinqə qəbul edilmiş avadanlığın, qeyri-maddi aktivlərin, icarəyə verilmiş bankın əmlakının uçotunun aparılması;
- Mühasibat uçotu sənədlərində əmtəə-material qiymətlilərinin daxil olunması və çıxışı, tədarükçülərlə hesablaşmaların uçotunun aparılması, debitor və kreditor borcların reyestrinin tərtib edilməsi;
- Ştampların, möhürlərin və basmaqəliblərin uçotunun aparılması;
- Bankın bunkerində saxlanılan qiymətlilərin mədaxil və məxaric əməliyytları üzrə balansarxası uçotun aparılması;
- İcarə müqavilələrinin balansarxası uçotunun aparılması;
- Mühasibat və vergi uçotu qanunvericiliyində baş verən dəyişiklikləri monitorinqi və ABS-də müvafiq düzəlişlərin edilməsi və avtomatlaşdırılması;
- Mərkəzi Bankdan və digər dövlət orqanlarından göndərilən sorğu və hesabatların hazırlanmasına dəstək vermək;
- Bank xidmətlərinin maya dəyərinin hesablanmasında bankın müvafiq struktur bölmələrini tarixi maliyyə məlumatları ilə təmin etmək;
- Şöbənin fəaliyyətinə gündəlik nəzarət etmək.
Namizədə tələblər:İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 5 il, bank sahəsi üzrə arzuolunandır;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili, xarici dil biliklrəri (Rus və ya İngilis dili) arzuolunandır;
Təhsil tələbləri: Ali xüsusi profil təhsili;
ACCA və ya IFRS üzrə biliklər arzuolunandır;
Komputer bilikləri: Microsoft Office (Excel yüsək səviyyədə), 1C bilikləri;
Əmək və Vergi qanunvericiliyi, Banklar haqqında mövcud Qanunvericilik, AR MB-nin normativ sənədləri, Mülki Qanunvericilik üzrə biliklər
Biz Sizə nə təklif edirik:
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
Müasir idarəetmə sistemi, innovativ və mehriban kollektiv.
Tibbi sığorta proqramına qoşulma;
Yığım sığortasına qoşulma imkanı.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Baş mühasib” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz. İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!