- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi
- Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir
- Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
- Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi
- Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.)
- Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
- Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi
- Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
- Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması
- Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
- İş vaxtı 1-5-cı günlər 09:00-dan - 18:00-dək
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Staj: 3 il
- Yaş: 23-30;
- MS Office proqramlarını bilməli
- Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!