• Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Ofis menecmenti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    19 iyun 2023

  • Bitmə tarixi

    19 iyul 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Assistent vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi
  • Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir
  • Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
  • Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi
  • Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.)
  • Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
  • Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi
  • Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
  • Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması
  • Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
  • İş vaxtı 1-5-cı günlər 09:00-dan - 18:00-dək
  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
Namizədə tələblər:
  • Ali təhsil
  • Staj: 3 il
  • Yaş: 23-30;
  • MS Office proqramlarını bilməli
  • Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #849961

  • 3851

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox