- Müştəri zənglərinin cavablandırılması və şirkətə müraciət edən müştərilərə lazımi dəstəyin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmətin təqdim edilməsi;
- Öz səlahiyyətləri çərçivəsində hadisələr üzrə müraciətlərin ilk zəngdən etibarən ətraflı məlumatlandırmaqla keyfiyyətli həll edilməsi;
- Proqram təminatı ilə bağlı xəta baş verdikdə və problemli müştərilərlə qarşılaşdıqda birbaşa rəhbərinə yazılı məlumat verilməsi;
- Müştərilər tərəfindən sığorta qanunvericiliyi ilə bağlı daxil olan bütün sualların cavablandırılması;
- Proqram təminatında məlumatların müvafiq tələblərə uyğun olaraq dəqiq və tam şəkildə daxil edilməsi;
- Gündəlik fəaliyyətinin şirkətin strategiyasına və korporativ dəyərlərinə uyğun şəkildə aparılması;
- Gündəlik, həftəlik, aylıq, illik performansın dəyərləndirmə və monitorinq prosesi zamanı bildirilən geribildirimi qəbul edərək üzərində işləmək;
- Fəaliyyət zamanı aşkarlanmış boşluqları və şübhəli halları birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;
- Şöbənin fəaliyyətinin inkişafı və təkmilləşməsi məqsədi ilə birbaşa rəhbərinə yeni ideya və təkliflər irəli sürmək;
- Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:- Ali təhsil: sığorta və ya hüquq sahəsində təhsilə üstünlük verilir;
- Müvafiq vəzifədə ən azı 1-2 illik təcrübə: Müştəri xidmətlər sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi (sığorta sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
- Azərbaycan və Rus dillərinin sərbəst bilikləri, işgüzar İngilis dili biliyinə üstünlük verilir;
- Microsoft Office bilikləri.
Bacarıqlar:
- Ünsiyyətçilik;
- Dəqiqlik;
- Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək bacarığı;
- Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik;
- Analitik düşüncə tərzi;
- Stressə davamlılıq.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!