Elan № 14742
08 Sentyabr
Elan tarixi
08 Oktyabr
Bitmə tarixi
1190
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
500 AZN
Əmək haqqı AZN
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Ofis menecmenti
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli olmalıdır;
- İşgüzar danışıq, yazışma və nitq mədəniyyəti qaydalarını bilməlidir;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi olmalıdır;
- Ofis proqramlarını bilməlidir (Word, Excel Power Point);
- Azərbaycan və rus dili bilməsi mütləqdir, ingilis dili bilməsi üstünlükdür;
- Çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalıdır;
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və işinə qarşı məsuliyyətli olmalıdır;
- Ofis avadanlıqlarından istifadə etməyi bacarmalıdır;
- Korporativ etiket biliklərinə malik olmalıdır;
- İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalıdır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinin və müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi;
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
- Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və xaric olan yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
- Rəhbərliyin tapşırığına əsasən məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması;
- Ofisin dəftərxana ləvazimatları, istifadə olunan material və ofisin fəaliyyəti üçün lazım olan digər maddi mallarla təminatı işinin təşkili və həyata keçirilməsi;
- Şirkətə gələn qonaqların qəbulu, qarşılanması və yönləndirilməsi;
- Ofis avadanlıqlarının vəziyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunan digər aidiyyəti tapşırıqların yerinə yetirilməsi və mütəmadi qaydada hesabatların verilməsi.
CV-nin Word və yaxud PDF formatında hazırlayaraq bölüşülməsi vacibdir.
Yalnız müvafiq təcrübəyə sahib şəxslərin müraciət etməsi xahiş olunur. Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-ni hr@gravityinc.az elektron poçt ünvanına göndərmələri və mövzu hissəsində mütləq “Administrativ assistent” qeyd etmələri xahiş olunur. Mövzu hissəsində bildirilən müvafiq qeyd olmayan şəxslərin məlumatlarına baxılmayacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Diqqət! Heç bir halda işəgötürənin sizdən ödəniş tələbinə əməl etməyin!
OXŞar vakansİYALAR
Support Member
FS Code
Bölgə müdiri (supervayzer)
Nazim 1001 MMC
Xəzinədar/Koordinator
Missiya Təhsil Şirkəti
Mağaza meneceri
Saat Store
Müraciətlərlə iş üzrə menecer
TAİM- Təhsildə Araşdırma və İnkişaf Mərkəzi
Administrator
Modern İdman və Əyləncə Mərkəzi
Resepşn
Jumanji Kids & Teens Cut
Специалист по обслуживанию клиентов
Asthetik Lab
İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə menecer
Evfemiya MMC
Mağaza Menecerinin köməkçisi
Zeta Group (Entertainer oyuncaq mağazası)
Reception
Modern İdman və Əyləncə Mərkəzi
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Resant Group
HR Biznes Partner
İnci Group of Companies
İşə qəbul üzrə Mütəxəssis
PASHA Bank
Məlumat xidməti / Reception
Kapital Bank
Elan № 14742
08 Sentyabr
Elan tarixi
08 Oktyabr
Bitmə tarixi
1190
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.