Tələblər:
- Təhsil: Ali iqtisadi təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və İqtisadi təhsil sahələrdə bakalavr dərəcəsi);
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 5 ildən az olmayaraq iş stajı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilində mükəmməl danışıq
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramlarını (yüksək səiyyədə EXCEL bilikləri) və 1C proqramını yüksək səviyyədə bilməli;
- Vergi məcəlləsi, Əmək məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunlar və qanunvericilik aktları üzrə biliklər
- Bütün növ elektron vergi və dövlət portalları ilə işləmə təcrübəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sayımların yerli yerində olması
- Restoranın barı və digər yerlərinin sayımına düzgün nəzarət etmək
- İlkin sənədlərlə iş: yoxlanılması, çatışmayan sənədlərin tələb edilməsi, sənədlərin göndərilməsinə nəzarət
- Sənədlərin idarə edilməsi: sənədlərin vaxtında göndərilməsi və qəbulunun koordinasiyası
- Standart hesabatların yaradılması: qarşı tərəflər arasında qarşılıqlı hesablaşmalar, həmçinin menecerin tələbi ilə bütün lazımi hesabatlar.
- Bankla iş: Ödəniş tapşırıqlarının yaradılması, qəbzlərin izlənməsi və bu məsələlərlə bağlı bankla əlaqə saxlanılması.
- Bank əməliyyatları (mədaxil və məxaric)
- Kassa əməliyyatları
Əmək haqqı: 800 - 1200 Azn
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!